In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

29 February, 2008

Important sgt2...

~ Very Important ~
Nmpk x gambar kat atas tu, tu semua sgt berharge n penting kat aku...yg paling penting my CPU n key phone tu....very penting. Kalau CPU tu effected abisla cik effa mg ni...all my document ader dalam tu.But aku da back up ngn burnkan dlm CD..hahahahahaha...thank's god!. So kalau ader ape2 hal jadi kat my CPU tu, aku ader back up...Botol air tu pun penting jgk sbb nyer kene cukup air...kalau x aku akan migrain...*mengade2betullacikeffani*. Pokok tu teman aku berbicara bile tension...ahaks! Yelah tu....LAst sekali my mug....tu digunakan utk breakfast jer...Hihhihihiiii.

Sebenarnyer byk yg penting kat office tu cume x sempat nk updated la....next time la yer...K see u all next monday....

ADIOS !!!