In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

23 February, 2008

Malunyeeeeeee!!!

~ Lunch for Me n My GM Today ~
(Bubur Mc D & Mc Nugget)

This week turn aku keje, so aman cuti plak..emmmm bosannyer kat dlm bdt sorang2..Gambar atas sebenarnyer nk dijadikan cerita. Itula lunch aku n GM aku for today...Masing2 sakit tekak so x leh nk mkn bende2 yg pedas2 n berminyak...So aku kuar la sorang2 g tapau..Jalan kaki jer sbb x jauh pun Mc D tu..

Sampai sane mmg ramai org tgh beratur....emmm x perla...Aku wat la pesanan..utk GM aku order Bubur (small size) & mc nugget (6 ketul)...Mule2 x nak la mkn sbb perut masing kenyang tapi memandangkan aku kene OT sampai pukul 5, aku pun order la mc nugget 1 lg...So tggu cashier tu bagitahu totalnye..after a few minute die bagitahu totalnye RM14.39 shj...so aku ngn confident ni kuarkan duit...tup tup alamak duit x ckup plak...cume ngam2 ader RM14.00...Alamak mcm mane ni....mmg x der langsung duit dlm my mini bag tu...Rasenyer tadi aku letak dlm RM16 dlm bag tu...emmm ntah la...aku silap kot!

So, x perla then aku bagitahu cashier tu mintak cancel 1 mc nugget..Then cashier tu terpakse panggil SUPERVISOR die utk wat cancellation..kesian die. So SUPERVISOR tu tanyer knp?then that girl says "akak ni x cukup duit, x cukup RM0.39 jer". So, supervisor ckp "ooooo so nk cancel order la ni?". Girl's say " a'ah, tapi xper la sy gune duit sy jer sbb ramai org tgh queue kt blkg akak tu, nti lambt plak! ". Alamak! aku terus potong ckp die " it's ok just cancel the order...".Yela malula aku...bukannyer aku x der duit langsung (mmg mase tu x der la tapi dlm bank ader la cume kene pegi kuarkan jer.Nila sbbnyer bwk mini bag). So, aku ckp x per aku pegi kuarkan duit aku tapi, supervisor tu ckp kat aku "it's ok miss". Then die terus proceed the order...So aku kene la tgu lg 10 minit utk siap...Mase tu punyer la merah menyala muke aku sbb malu sgt
* pipieffaberubahwarnemerah :P *
So, lame gak aku tggu, last2 aku pegi kuarkan duit aku kejap....lg tension sbb pas kuar duit kt mesin ATM aku kene pegi tukar duit kecik plak...Alamak mane nk tukar duit ni...last2 aku pegi farmasi n cari la ape yg patut...Baru aku teringat aku mmg nk beli "LOZENGES"..Lgpun my throat aku msh bengkak...then beli la 1 papan...Bile da byr @ counter, aku dtg balik kat Mc D tu byr baki RM0.39 pd that girl. Aku bg jer RM1 sbb x der duit syiling mase tu.Balance aku ckp keep the change....*soundverypoyokan?*....Sebenarnya aku kesiankan that girl, yelah disbbkan aku collection die short plak nti.....Then aku pun bla cpt2 sbb supervisor tu senyum sinis pd aku....lg la aku malu....*MALUNYEEEEEE*

So, moral of the story lain kali effa..pls bwk ur wallet k...not mini bag.At least kalau nk bwk jgk tlg la bwk duit lebih sikit k....Eiiiiii malu betul aku mase tu....sampai skrg masih teringat kejadian @ Mc D tu.(mase tgh malu tu msh sempat jeling kat name tag supervisor tu...jeling name die...^M.AMIN^....tu name die...so next time klu g Mc D tu pastikan die x der .....kalau x aku akan malu.....*effangade2latu*

Itulah kejadian yg memalukan telah berlaku pada aku hari ni, 23hb Februari 2008 di
Mc DONALD, Old Town..... :P