In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

27 February, 2008

Steamboat Lagi !

RESTORAN FLAMING STEAMBOAT BUFFET, SUNWAY

Last night lepas keje aku, P, aman, my boss mr engku & tunang die lina g mkn steamboat @ FLAMING RESTAURANT, SUNWAY....Steamboat lagi? Emmmmm sedap sgt2.Byk gak aku mkn...biasela steamboat favourite aku n P.Termasuk la my boss.Tapi yg 'spoil' tu kuah tom yam die masin la plak....So x derla mkn sgt kuah tom yam tu..Nasib baik la ader sup perisa ayam...So, atleast x lah terkilan sgt...So ni antara gambar yg sempat aku snap.
Terdapat pelbagai jenis makanan laut antaranya udang, sotong, lala, kupang, ketam & banyak la...aku seafood x leh mkn sbb alergik la.Tapi aku makan jgk sbb segar2.
Emmmm seorang kene charge RM18.50 shj...So, u all mkn la sampai kenyang...Tu da termasuk air sekali tau! makan punye makan sampai x sedar yg mmg v all makan banyak sgt....Malam tu P belanja v all semua....Mule my boss nk bayar tapi P da byr awal2 da....TQ P

P n Aman tgh syok makan sampai x sedar aku amik gambar dieorg...Mase ni mmg aku da kekenyangan sgt2...So x der keje lain snap la gambar dieorg...Mase tgh nk amik gmbar my boss n tunang die tetibe bateri my h/phone weak plak...ala tension tul aku la...mase ni la nk weak bateri tu....kalau x boleh la aku tayang gambar tunang my boss....hahahahahah. sorry boss..Alamak die x suke panggil mcm tu...memain jer.Baik la en man. Hihhiiiiiiii