In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

22 February, 2008

Kuar lg? .. Uhuks!

Today P kembali menjalankan tugasnya bersama our BOSS Mr. Engku di luar ofis...Uhuks :( *effasgtsedih*...P outstation lg..Lame gak la.Tapi nk wat mcm mane kan da tugas...So hopely i will be more strong then yesterday..Time P nk g outstation mesti aku x sihat...demam la, sakit tekak la n mcm2...*effangade2jertuh*....betul la ingat main2 ke? Selalu mcm tu..x tahu nape?
P g outstation pada :
  • 22-25 Februari 2008 @ Pasir Gudang
  • 27 Feb - 10 Mac 2008 @ East Coast ~ Kuantan, K.Trg & KB....
Next week P kuar lg, so far paling lame cume 3 hari jer...tapi kali ni dalam 2 mggu P outstation...Emmmm nmpknye melambungla kos prepaidku...hihihiiii...x per da rindu kan? Biasela P pun skrg da pikul tanggungjawab besar....Dulu mase kenal die, keje P cume IT Assistant...Tapi dlm mase yg same die pun jd despatch n tukang beli lunch utk v all...hihiihiiii..Itu dulu...Aku n P x berape nk ngam sbb P suke menyakat effa...*xsuke*. Tapi xtahu la sejak bile plak boleh terjatuh hati pade P....:))...Da suke kan....Tapi lepas balik dr 'Staff Retreat @ Cherating', Our CEO offer die as a Junior Trainer @ BDT...Sampai 5 kali pujuk baru die terima...Our CEO tgk P ader bakat n mempunyai karisma tersendiri n P boleh pergi jauh sbb die masih muda lg...@ the end die terima n gaji pun naik...P ckp byk jgk la...Alhamdulilah. Mase mula2 present depan crowd mmg la gementar tapi lame2 P ok...Mule2 P present aku x boleh tgk sbb aku nk gelak...Sampai skrg rezeki die mkin bertambah n alhamdulillah...P berpuas hati...

Sjk kenal p n rapat ngn die, setelah hampir 2 tahun serius bersama P...byk aku pelajari. P x pernah manjakan aku ngn wang ringgit ke, brg2 perhiasan ke...mkn tempat mahal2 ke, (tapi ader jgkla tapi bukan selalu) die x ajar sbb nti kalau x bagi mesti akan rase lain bile da kawin...Yela sebelum kawin mcm2 dpt tapi lepas kawin asyik x dpt jer bile minta sesuatu....Die terlalu care about me..Too caring...Romantic n byk la...Penyayang n Kelakar. Selalu hiburkan hati aku kalau aku tgh moody...:) TQ P...Love u so much.

Insyallah end of this year v all akan menamatkan zaman bujang masing2...Da jodohkan...So far everything under control...Both of us da start survey brg hantaran, pakej photograf n bykla...tu pun kalau ader mase yg terluang boleh la survey..Everything kene prepare awal2..Yelah due-due kan bz ngn keje...takut x sempat...Aku ni jenis x suke last minute...nti kelam kabut jadinyer....lagi pening tau...Cume kursus masih x pegi2 lg...Every month time weekend manjang la bz...Yelah P alway outstation n Aku mcm biasela kene la cover BDT tu....TUGAS kan...Kalau aku pegi P plak jeles nti...:) mmg nk pegi berdue pun...*ngadebetullaeffani*

Emmm k la...mlm ni kene stay back lg sbb ader 'STAFF TRAINING'....

So....C ya!