In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

29 February, 2008

Ubat lg !


Emmmmm hari ni sampai ofis tepat jam 8.45 am...Pas punch card aku terus g buat coffee @ pantry...Breakfast cume mkn 2 keping roti sbb tekak masih x stabil...Minta tlg aman belikan strawberry jam...Semalam minta aman belikan gardenia bread...Hahahaha...saje dera aman...(jgn marah yer cik istiqamah sbb i dera cik abg U!).

Kat atas tu ubat2 yg perlu aku telan pas breakfast...Bosan betul la klu time x sihat..Aku ni jenis mls nk mkn ubat...asyik lupe jer...Bile P call tanyer da mkn ubat ke belum? Mase tu la baru teringat..*effangade2*.

Ubat yg besar gedabak (warne biru), itu wajib mkn setiap hari slepas mkn....cume 1 biji sehari...Ubat kalsium...Biasela aku ni kurang kalsium sbbnyer aku x minum susu segar or bende2 yg berbau susu segar...X suke bau die...X tahu nape...Bau MILO pun aku x suke..busuk la...Bagi akula, sbb aku mmg x suke baunyer...Hihhhiiihiii..Ubat yg lain2 tu time aku x sihat exspecially yg merah tu...Ubat demam..wajib ade dlm simpanan aku...just stand by jer, mane la tahu kan....emmm 1 lg ubat yg wajib ade, ubat gastrik or ubat angin...yg tu mesti ader...sbbnyer aku selalu mkn lewat...so bile da mkn lewat angin masuk perut, then mase tu akan 'jam' everything....x boleh keje sbb perut sakit sgt2...tu da biase berlaku pade aku sbb selalu 'lewatkan' time mkn....padan muka aku...

Ape lg nk cite ni...yahooooooo x sabar nk tggu mlm ni sbb aku n Qila akan fly ke Trg for shopping...bestnyer...flight pukul 8.05pm...so pas balik keje terus drive umah my sister, ina @ salak tinggi....then tinggalkan kete kat umah die, pastu die hantar aku g LCCT....

So, balik dr Trg nti aku cite yg best2 dari sane k...C ya!