In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

20 February, 2008

No Rest ... :(


Ikan keli n haruan pastu ader terselit ikan putih yg tgh dipanggang sebelum dimasak gulai lemak cili padi...sedap tau...Mase ni Panas n byk asap...pedih mate! *effangade2*...


~ Rizal Si DEBAB ~

Emmmm byk betul keje dari bulan lepas...Sejak Projek 773 GoldRoadtour meletup lepas raye ari tu...mmg aku bz sgt *effapoyo*...ape boleh wat tanggungjawab da semakin besar....2nd BOSS @ BDT *lgsekalieffapoyo*....ala tu pun mase En ENGKU x der kat ofis...biasela trainer mane nk lekat kt ofis skrg...semua bz ngn roadtour masing2..so tggal aku n aman jer kat BDT...Sebenarnye nk cite ttg aktiviti aku mase aku balik kg last week...best sgt.Sbb dapat panggang ikan keli n masak lemak cili api...Fuhhhh sedapnyer...dalam kesibukan bekerja sempat aku balik kg aku...ala cume kat seremban jer...bukan jauh pun.BAlik ayahku x berapa sihat so x leh la nk bawak dieorg jalan2...aku duk umah masak jer keje aku...tapi best gak sbb ape yg aku masak abis....sedap sgt ke? *effaterlaluyakin*....
Sabtu tu ramai sedare mare aku dtg, nk rase masakan anak dara....title ANAK DARA ni cume tahun ni jer...next year da jd wife's Mr.P....Insyallah..Emmmm yg seronok ari tu si DEBAB rizal datang.....eiiiii geram betul...sbb bdn die mmg debab tau....debab nk mati...hihhhiiii.aku ni pantang tgk baby debab2...GERAMMMMMMMMM.Time ramai2 tu la v all mkn sambil bercerita ttg hari perkahwinan aku...lemas aku.Da la tgh pening ni....So far masih boleh handle lg la...don't worry....anyway masakan aku mmg licin...Alhamdulillah.rugi P x dtg...hihhhiiiiii.Kalau x die mesti mkn byk...Bila malam jer tinggal ka my parent, aku n Qila...Bosannyer....Dieorang pukul 9.30mlm da tido...ala bosan betul aku....Emmm ape lg yer...alamak nk sambung wat keje ni....tadi tuh tgh mencari idea...skrg da dpt so let's start Effa....k nti updated lg k...C ya !