In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

14 March, 2008

1 Day Before Fantastika

1 Day before FANTASTIKA....mmg bz bangat tapi sempat lg mengupdated my blog...huhuhuuuuuhuhhu...Esok harinya.So segala persiapan da 99.9% da siap da...Tggal 0.01% tu cume last touch up jer yg tinggal...Kejap lg dalam pukul 3 ptg da mule loading brg2 dlm lori utk dibawa ke Hotel Summit.V all start set up hall jam 6.00 ptg ni...Tahun ni agak awal set up hall. X macam last year pukul 11.00 mlm baru set up...Mmg penat n ngantuk sgt mase last FANTASTIKA last year..Nway semuanya berjalan lancar n meriah sgt.Last year buat di SIME DARBY CONVENTION CENTRE, K.Lumpur..Skrg semua persiapan for FANTASTIKA esok berjalan lancar..Bawah ni photo P tgh menyiapkan nombor2 lucky draw for Projek 773...ader 18 hadiah for lucky draw..Best2 hadiahnye.P incharge bahagian cabutan lucky draw n sebagai FLOOR MANAGER semasa FANTASTIKA tahun ni....syabas ! syabas !

Yg bawah ni aku punyer part la. Aku incharge bahagian PENGANUGERAHAN..Every year aku akan incharge. So tu antara PLAQUE2 untuk mereka yg da mencapai pangkat Diamond ke atas...Bagi CROWN plak dapat trofi.Besar sikitla trofi for CROWN.

Bawah ni photo keadaan my workstation...aduhhhh very messy. Tu belum aku tunjuk bilik BDT lg...Lagi la bersepah-sepah...tu biase berlaku kalau ader event2 yg dikendalikan oleh company.

K la kawan2, nti u all doa-doakan la program esok akan berjalan lancar. AMIN!
Emmmm nti next week aku updated blog aku k...
chow dulu !!!