In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

13 March, 2008

My 2nd Anniversary

~ DUYUNG ~

Yesterday, aku & P g tgk wayang kat GSC, Summit, USJ 1...Lepas abis keje aku terus tukar baju n tinggal tggu P jemput aku kat ofis.Emmmm semalam tgk cite 'DUYUNG'. Best jgk cite tu...Kelakar n fun. Aku enjoy gak la tgk cite tu..Yg menghidupkan cite tu ialah APEK n YASSIN..Mcm biasela kan both of them ni, kalau korang tahu mmg kelakar kan...So, x hairan la dalam panggung semalam GAMAT suasananya. ..Yg bestnyer bile APEK wat lawak spontan die..So, kepada sesiapa yg x tgk lg cite ni...Ape lg tggu...Pegi cepat!

Actually, today our anniversary yg ke 2..Bukan PERKAHWINAN tapi PERCINTAAN kami..hihihihihihi..mcm bagus jer.Tepat jam 12.00 malam tadi P sms aku n wish HAPPY ANNIVERSARY for me..soooo sweet. Aku da sms die sebelum die sms aku tapi die tercepat 5 saat...yela tu..die nk menang la tu....Yg penting aku da sms die DULU...huhuhuhuhu. Hopely hubungan kami akan berkekalan n berakhir ke jinjang pelamin..Insyallah.


Mase ni x der keje n bosan duk dlm kete sbb jalan SESAK sgt kat area nk ke USJ tu...aduhhhhhhh penat betul...Tapi x per lagi sbb bukan aku yg drive tapi sape lg kalau bukan En. MUHAMAD HAFIZ B. UDA AHMAD laaaa...


Tgkla si P tu, bukan main luas menguap sbb ngantuk...Semalam die cuti sbb nk rest..Yelah da 2 minggu x der rest langsung, so semalam die amik cuti n rest kat umah...Ptg bwk aku g tgk wayang..Rasenye da lame sgt x tgk wayang ngn P..:P


Dalam kete...Sempat jgkla snap beberapa photo..Saje gatal.Tu P tgh berusaha n begitu tenang semasa drive walaupun keadaan lalulintas begitu sesak..Almaklumla waktu org balik keje...