In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

07 March, 2008

Hari cutiku...


Hari ni hari cutiku yg kedua....hahhahahhaa.Bosannyer...Esok hari mengundi...1st time ni baru nk mengundi....ape la cik effa ni...umur nk masuk 27 tahun baru 1st time nk mengundi.....Mcm kelakar sgt....ala lupekan pasal mengundi...Hari ni ingat nk singgah ke kedai aksesori kete....Lampu my mini car terbakar plak....Geram betul la...Kat Seremban ni kat mane la agaknyer. Aku pun bukan tahu sgt pun...Ala lagipun my parent baru pindah sini..Sebelum ni duk Salak Tinggi sbb ayah keje kat KLIA. So bile da pencen balik la kg...Semalam ingat nk singgah workshop si JOE, tapi die x masuk keje lagi....Geram betul aku la...Da pukul 10 lebih die x masuk2 lg...Mgkin die ader hal kot.Emmmm x per la nti aku akan berusaha cari kedai tu kat sini...mmg banyak kat area seremban ni tapi x tahu yg mane satu yg THE BEST...

Pagi tadi my mum masak LONTONG...sedapnyer. Da lame x mkn LONTONG hasil masakan my mum..Pagi2 da breakfast berat2...Jawabnyer LUNCH aku x mkn la sbb kenyang BANGAT ni....mgkin pukul 6 baru mkn balik.....Esok cadangnyer nk masak SPAGETTI..waaa sedapnyer...pas mengundi sok nk g beli brg2nyer then balik umah nk masak...x tahu la sedap ker x? Kene suh my mum rase.Kalau die ckp ok that mean mmg sedap la...hahahahahahaha *mcmbagusjercikeffani*.
Ape lg nk taip ni...Tetibe da kehilangan idea.Tapi sebelum sampai CC ni mcm2 nk diceritakan..Last2 blur plak...ingat nk upload photo " LONTONG ", tapi x bwk plak cabel my h/phone..tertinggal plak kat office..ish ish ish asyik luper jer...*effaminumairsemutkot*...ehhh x der la. Ni mcm kene mkn Rx COLOSTRA jer....hahahahahahahaa...byk photo nk diupload ni....x per nti aku edit la balik office nest week.
K la, mcm nk balik jer ni...CC ni sejuk sgt2...naik mengigil aku kat dalam ni...Nk balik ni pun sbb tadi my mum mcm nk ajak g pasar seremban..aduhhh aku cukup bercinta nk g pasar tu...PARKING SSH NK DAPATttttt...tidakkkkkkkkkk.Tension tau.Kene pusing berpuluh kali sampai tension ya amat tau baru la jumpe......eiiiiiiiiii geram betul.Aku ingat nk g JUSCO or GIANT jer...parking senang tau.Pastu x lah serabut sgt mcm kat pasar tu....ala sebenarnyer cik effa ni malas nk meredah bahagian2 yg BASAH tu....*verypoyo*.
K la kengkawan, aku da x tahan sejuk ni...Mengigil da ni....sejukkkkkkkkk sgt kat sini..Owner CC ni mmg kulit BUAYA or BIAWAK kot....oppppsssss sorry yer bang.Tersasul plak....Ya ampunnnnnn!!!
K la esok kalau rajin aku dtg balik CC ni...very selesa tapi sejuk sgt.......
SAYONARA !!!