In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

24 March, 2008

Ketagih....

Nilah KEYBOARD COMPUTER P, yang aku ckp besar gedabak tu...Mmg besar..

~ KETAGIH ~

Emmmm hari ni mmg sibuk, tapi aku mmg da ketagih sgt2 utk updated my blogger ni...X tahu la nape...Emmmm ape nk cite yer....Byk sebenarnye mmg byk nak diupdatedkan kt my blogger ni.

Sabtu lepas aku balik lambat sbb kene OT. Sampai umah da pukul 8.30 malam..Singgah dinner dulu ngn P.Sbb lunch x makan kan..tu yg lapar sgt tu. Aku mkn nasi grg kg n tom yam ayam...Emmm sedap tau tomyam kat situ... Aku ni asyik cite pasal mkn jer...EMmmm lantakla ape org nk ckp janji aku suke bile bercerita bab2 makan ni...Hihhihhiihiii.Sebenarnyer byk tempat2 makan yg best2 yg aku da pegi...Sbb P suke bawak aku jalan2 cari mkn...Die pun jenis yg kuat makan gak..hihhihiiihiii...Die x kisah pun bdn ku naik, die suke aderla...Tapi aku mcm terisau plak...*yekecikeffa*...X der la, tu pun sbb nk kawin takut baju x muat...hahahahahahaaaa. P x kisah pun aku ni GEMUK ke or KURUS.

Semalam aku balik seremban ngn P. Saje visit my parent. Sbb last week aku x balik.Rindu sgt2 kat my parent...Kebetulan my 2nd sister ader kat umah my mum...sampai sane die tgh masak LEMAK CILI PADI UDANG + NENAS....sedapnyer. *Rindu ngan masakan my mum*...Sampai jer aku tolong dieorg masak then terus lunch ramai2..Best gak makan ramai2 ni...Mmg berselera sgt2...Huhuhuhuhuhuhhuu

Aku balik PJ lepas asar sbb P ader hal...Rase berat hati aku nk balik. X puas rasenyer duk umah mak...Sekejap sgt.*effa rase sebak mase tu...uhuks!*.

Sampai PJ P ajak aku g Carrefour Subang Jaya. Die sibuk sgt nk beli keyboard for his PC...Tgh offer mase tu..So ape lg P x nak la lepaskan peluang keemasan utk beli keyboard komputer die...Mcm2 la P ni...Ala same mcm aku la..So die siap ckp " ari tu B da beli TUPPERWARE", so skrg giliran p plak membazir". Ish ish ish
Emmm besar sgt keyboard die..Harge die dlm RM250 ++...X per la.Da P minat aku ikut jer.

Pas da puas pilih, byr n balik..Pas tu g dinner @ DOMINO's PIZZA kat Ground Floor, Carrefour tu...Perut da berbunyi..Yelah lapar. Makan pizza jer...amik package for me n P...Da mkn terus balik sbb mate da ngantuk sgt...yelah da kenyang kan...

Balik umah mandi n tgk HIT's 1 @ RTM 1 tapi mate makin ngantuk n terlelap depan TV..Sedar2 cite HEROES da nk abis...Ala tension tul..Pas tu aku sambung tido sampai pagi....
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
~ Sweet Dream ~