In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

10 March, 2008

I'm Back !!!

Itu aku yg mmg tgh bz sgt..Gambar tu Nicole yg snap..
Last2 minute nama2 penerima anugerah for FANTASTIKA bertambah gara2 773 Gold yg tgh PANAS n MELETUP...So, kene la check kt system name mereka n kene pastikan mereka betul2 layak utk dianugerahkan pada FANTASTIKA

Hari isnin...malas betul nk g keje. Biaselah kan lepas da cuti lame2 mmg malas sikit nk bangun ni..Hari ni awal aku kuar ofis.Pukul 8.00 aku da kuar...Sebelum tu aku singgah Public Bank kuar duit n beli breakfast..Sampai ofis, pagar masih berkunci lg...Alaaaa bosannye kene tggu kat luar..Nasib baik la Nicole ader sekali...So, same2 la tggu HOD bukak pintu...Pas 5 minit menunggu Mr Then pun sampai..So, kiteorg pun masuk ofis..Masuk bilik jer da tersedia keje2 yg bakal ku siapkan...Aduhhhhhh...Byknyer.

Pagi2 da kene siapkan report utk present pd CEO n MD dlm SIM nti...emmmm aku kene report utk bahagian East Coast sbb P x der kat ofis...msh outstation...Meeting hari ni hanyer post mortem utk sales bulan februari...So far sales amat memberangsangkan...v all happy sgt sbb CEO n MD memberi pujian diatas usaha kami...termasuk kwn2 yg lain kat ofis ni.Tapi masih perlu berusaha lagi sbb v all perlu mantain n terus naikkan sales company...Setiap bulan TARGET pasti akan naik...So sokongan dr yg lain amat dialu-alukan..Nway Thank's to all my ofismate...U all mmg BEST.

Abis jer meeting aku pun sambung wat keje yg tergendala tadi...Mlm ni kene stay for BP.So, x per la boleh la sambil2 wat keje..Almaklum la FANTASTIKA makin hampir.Tinggal 5 hari jer lagi...So, CHECKLIST aku da siapkan.Tggal nk DOUBLE CHECK balik...Breakfast pun lambat n Lunch hanyer mkn kuih jer...uhuks!...Sedih betul.