In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

04 March, 2008

Miss Himmmm

Malam tadi aku sampai umah jam 11.40 mlm...Aaaaaa penat n ngantuk gile. Sempat lg sms P yg aku da sampai umah..Risau betul die ngn aku...Almaklum la kan drive sorang2 balik umah...Selalu die hantar aku balik...tu yg die risau sgt tu...Akhirnye aku selamat sampai umah. Sampai jer terus tukar baju.Pastu terus gosok GG n cuci muke dulu before tido...Tggu P call tapi x der call cume die sms yg die masih di Kota Bharu lagi...Emmmm die x overnite @ KB n akan terus balik ke Trg sbb next day die nk g Kemaman...Kesian P..Last2 aku terlelap sampai la aku terdengar my h/phone berbunyi.Tgk jam pukul 4.30 pagi...Rupe-rupenyer P call.Die just nk bagitahu yg die baru sampai Trg....Mase tu aku mamai so aku cume ckp " ok syg, gnite P,".Tu jer kot yg aku ckp sbb mgantuk sgt...Then sambung tido balik.....

Nota : Mlm tadi tetibe aku rase sebak sgt...Then nangis sorang2...hahahhahahaha...kesiannyer..(mase tu sambil menaip msg for P).P x tahu aku nangis.Kalau x confirm die risau n cube tenangkan aku....*effasedihsgtmlmtadi*.Tapi kelakar kan....nk wat mcm mane, itulah effa mg.Almaklumla jarang pisah lame2...tu yg sikit nk nangis bile ader yg x kene tapi x pernah tunjuk kat org.kalau nak nangis mesti balik umah n memerap dalam bilik or sambil drive.Sampai mate da betul2 kene cuci baru berhenti....Pastu pandai cover ngn housemate or my parents....*nottylaeffani* ....ahaks!