In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

03 March, 2008

Have to Stay back


Ni lah keadaan kaunter time Business Preview, mmg busy tapi apesal aku amik gambar bebudak ni plak??? sepatutnyer gmbr2 member...ish ish ish ish... Cik Ona n Cik Linda tgh melayan our top leaders dari Sabak Bernam...

Malam ni kene stay @ office sbb ader business preview....Mcm biase la every monday & wednesday...our office will opened sampai 12tgh malam...Tu da jadi rutin kami di sini...Aku akan rotate ngn Aman utk stay @ office...So, mlm ni turn aku la sbb kesian ngn aman sbb baru balik seminar @ sabak bernam yesterday.

Mlm ni mmg ramai our member kat office.Top2 leaders pun ramai...Aku mcm biase la akan cover kat bilik training for registration n closing...Time closing counter akan jam up...kesian dieorng tapi x per atleast ader our click yg dr lain department yg cover...so kami akan bekerjasama la...ringan sama dijinjing & berat sama dipikul..

Hari ni begitu busy buatku tapi masih ketagih nk updated my blog ni...x tahu la nape.Sbb every day ader jer yg nak diceritakan pada u all....sambil updated ni kene turun naik bilik akaun sbb nk hantar report n bilik GM...Today lunch pukul 6.15ptg..uhuks kesiannyer cik effa ni kan....Breakfast cume 2 keping roti. Pagi tadi kene meeting with all H.O.D (Head Of Department) & continue ngn SIM or Sales Improvement Meeting..Meeting for Business development jer...mcm biase all the trainers akan report their pergerakan SALES every week...aku jd pendengar yg setia sambil membantu my GM wat minute meeting...Meeting abis pukul 2.45 ptg....aaaaa lame betul meeting..Biasela CEO ader sekali mmg la lame...kalau CEO x der pun ttp lame sbb ader MD.....byk bende nk dibincangkan....

Mlm ni x tahu la balik pukul brp ni..Too busy sbb mggu 'TOP UP' for our member...Aaaaaaa ngantuknyer...esok keje.X per x per khamis aku cuti sampai ahad...Bestnyer.

K la Good Nite guys !!!