In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

19 March, 2008

Very BUSY!!!

Aduhhhh...penatnye dalam 2 hari ni....
Semalam sharp pukul 5 aku da balik...Pukul 5.15 aku da sampai umah da. Cepat gile da sampai umah. X larat sgt2..Sampai makan pun x sempat. Semalam mmg bz sgt2. Biasela bile 773 Gold Roadtour dtg melanda mcm biase la ' MY KEY PHONE ' akan berdering. Letak je bunyi lagi....aaaaaahhhhhh kering air liur ku. Dalam BDT'S ROOM aku jer yg tinggal...Trainer meeting ngn DND sampai pukul 2, P n Aman outstation kat Pantai Timur...*AGAIN?*....uhuks!!. Pastu sambung plak entertain customer kat lobby n bilik training. So, aku jer la yg kelam kabut pick up phone....tu yg balik awal. Balik umah jer mandi n terus cuci baju...Mggu ni byk la plak baju yg kene cuci..Nasib baik la ader mesin basuh...huhhuhuhuhhuuu...so senang la sikit.

Sambil cuci baju, aku layan cite 'BELLA' @ TV3, best gak cite tu...Pasal perebutan harta..Emmm biasela tu kalau berebut harta tu mmg jenis yg 'TAMAK'. Pastu x sedar diri sbb bukan harta mereka pun..ish ish ish...mcm2 la..Suddenly my mum call tanyer pasal 'MAJLIS' aku n P...Alamak aku mcm blur2 jer bile my mum tanyer. Ngan kepale sakit sbb x lunch, tu yg blur jer. ..Aku just bagitahu yg tarikhnyer dalam ujung Disember nti...1st2 dulu plan Ogos tapi terpakse tunda sbb ader event company @ Melaka. *PERGORBANAN*. Jaraknyer cume 1 week jer...So rase mcm x best jer sbb pas kawin, next weeknye ader event company..Of course la kene buat preparation awal2 kan..Sape nk uruskan PART aku time aku cuti kawin nti. *PekerjaCemerlang*.Ya allah berlagaknya cik effa ni... So, aku tunda ke bulan Disember. At least boleh cuti lama2..hihhiiii.Lagipun cuti byk sgt. Mmg la lambat lg tapi biasela my mum...mesti da risau...Tapi aku COOL lg...*coolke?*...Lame gak berbual ngn die..Mcm2 die tanye..Aduhhhhhh pening kepale aku.Nway my mum faham aku ni jenis mcm mane. Die tanyer sbb nk bantu aku prepare on behalf aku, tapi aku x suke mysshkan my parent..Yelah aku yg nk kawin kan, so biarla aku yg uruskan...Mcm biasela aku akan plan awal2 ape yg kene prepare n sentiase ade CHECKLIST..*siap ader checklist lagi!*...Hihhihiiiii...Tu amat penting. Takut ader yg terMISS plak nti.

Pas da berborak lama ngn my mum, P call aku plak...suare die mcm bengang sbb die call asyik la 'ENGAGE'...aku ckp la borak ngn my mum...Die cume nk bagitahu yg die da sampai Kota Bahru...Lmbt gak die sampai sbb gerak dr ofis lambat sbb DND nk jumpe P before outstation...Mcm biase la pagi2 DND akan bagi 'AMANAT' pade Trainer die....

Semalam bosan duk umah asyik tgk TV jer....Nk kuar x tahu nk g mane. Lagipun sorang2 mmg la x best. Semalam housemate aku balik lambat so aku duk la sorang2.

Last2 aku tido pukul 12.00 pas abis cite 'VICEVERSA' @ TV3. Sbb mate mengantuk sgt2...
then zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz sampai la pagi....