In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

12 March, 2008

Dinner @ SEOUL GARDEN, Bangsar


SIGN BOARD SEOUL GARDEN, BANGSAR


Malam tadi P ajak dinner kt Seoul Garden, Bangsar. Makan steamboat lg.....bestnyer.Tapi kali ni ader grill jgk mkanan die...*sukesgt* . Emmm da 2 minggu x mkn besar so mlm tadi 1st dinner aku n P. Tu pun selepas P balik dr outstation..Berat aku turun tau 3 kilo. Tu yg nk maintainkan balik sbb takut P perasan plak...hiihihhhiii..Tapi P mmg turun sikit berat die lepas balik roadtour...Kesian die. Photo atas tu P tgh menunjukkan skill die tgh mengrill daging n ayam...Emmmm sedap tau...Ala die mmg PRO kalau bab2 grill ni...


Mase ni tgh syok mkan ikan yg dipotong nipis..Yg ni aku grill sendiri....Sedap tau. Makan ngn sos thai...pergghhhh sedap tau kwn2...Nti boleh la g ramai2 kat sini.Ala seorang hanye RM42.00 termasuk tax die.Makan la sampai pengsan..

Ni aku tgh GRILL daging n ikan tuna...tengokla bersepah-sepah...yg kat tgh2 tu kuah tomyam.Tu kalau nk rebus udang ke, kerang ke, lala ke n byk la..pilih ape yg nk direbuskan then rebus dalam kuah tomyam tu...pastu makan la.

Ni tgh rebus udang n kerang...Aku x mkn udang sbb alergik la...nti gatal2 satu badan. So aku just makan ayam n ikan yg di grill....Pas makan makanan yg digrill, aku makan SALAD BUAH n ICE CREAM perisa coklat..yummmmyyyyyy.Pastu x larat sgt sbb terlalu kenyang. Nasib baikla balik umah P yg drive...*suke dera P*.

Nota : Ingat nk try makan kat SUNWAY plak.