In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

26 March, 2008

Birthday My MD's...

Happy birthday to My Managing Director, Puan Noorsiah Mohd Shamsudin
Hari ni birthday my MD yg x tahu ke berape punyer...Nway pagi2 da dapat mkn kek b'day....
Emmmm actually v all nk wat SUPRISE pade die pepagi tadi, tapi die masuk lambat sikit, then v all x perasan yg die da sampai ofis....hahhahahahahahaaaa..

Anyway sambut jgk la tapi wat kat 'EXECUTIVE SUITE' die kat tingkat atas...Our CEO x der sbb ader presentation @ TEKUN. So, v all celebrate ngn staf yg lain2...Our MD mmg jenis yg x suke membazir...Tahun ni die x nk hadiah2 yg grand utk birthday die...Tapi v all da mule faham..MD v all kalau u all nak tahu, mmg baik n nice person...Mule2 kenal die mesti ingat die sombong, tapi x sebenarnye. TEGAS tau bile time KEJE..Jgn main2 ngn die walaupun u all tgk die lemah lembut...
Sangat prihatin ngn staf die...

Today lunch, MD sponsor...Thank's a lot. V all mkn KFC....*fastfoodagain?* Tapi aku kuar lunch jgk sbb perut aku lapar sgt...da 2 hari aku x makan nasi...Tu sbb hari ni kene mkn gak nasi...
So ayam KFC tu jawabnyer aku makan mase dinner nti la. X per boleh panaskan. Lagipun hari ni aku kene stay @ Office for Business Preview...Da tentu balik lambat hari ni...Emmmmm x per la.

Alamak nk g jumpe ABG NAZRI jap...Sbb nk minta die updated IKLAN for 773 Gold Roadtour..Nti aku updated balik my blogger k...

C ya...