In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

25 March, 2008

Kasih Bakal Mertuaku....

Last sunday, before balik seremban, P ader bagi aku OTAK2..( Tu makanan sebenarnyer.Sedap tau)..Tapi kali ni OTAK2 yg P bagi tu lain mcm sikit bentuk die...OTAK2 tu dibalut ngn kulit popia...Sedap betul rase die..Then aku mkn byk sbb sgt sedap...hihihihihiiii...Ala sebenarnyer ABAH P yg beri pada aku. How sweet kan...Bakal abah mentua yg bagi...X sangke tul kan...Emmmm sejak aku rapat ngn P, parent P mmg ambil berat ttg aku..Lebih2 lg la time P outstation...Hihihihiiiii...Parent cukup risau pada aku..Sepatutnyer die risaukan anak die kan...Emmm nk tahu sbbnyer???
Actually P cume 2 beradik jer...2 2 lelaki..That y la bile parent P tahu aku bakal isteri P, dieorg seronok sgt...Yelah anak dieorg semua lelaki...So, kirenyer mak P ader kawan la...hiihiihiiii. Mereka syg padaku...*almaklumla bakal menantu*. Always care about me..Kadang tu sampai P n anip jeles dibuatnyer.....Kesian plak. Tapi x der sampai abaikan terus...Kalau aku demam or sakit parent P la yg paling risau...Emmmm kadang2 wat aku sebak plak...Aku ni x suke bagitahu parent aku kalau aku sakit. X nak risaukan mereka di sana...X nak mereka fikir yg bukan2...Biasela lagi la my mum tu...Sbb bile aku sakit die akan risau sgt2...Yelah aku duk jauh dari die..Tu yg risau sgt...Tapi aku suke myshkan P kalau aku sakit....hihihihihiiii..Ape2 hal aku akan cari P....*jahat effa ni tau*. Ala kate BUAH HATIKU kan....Then bile parent P tahu, mule la die bising2 pada anak die nape x hantar aku g klinik cepat2...kesian P....*sorry P*.
Best betul kan...Tapi aku plak yg segan ngn dieorg sbb parent P baik sgt. Mule2 kenal nmpk ABAH & MAK P tu garang sgt, tapi bile da mule berbual x la garang pun...Mcm ayah aku jgk la...Muke nmpk garang tapi x garang sebenarnyer.


Satu lagi aku suke sgt masakan ABAH P...nak tahu ape die????
" DAGING MASAK KICAP "
Ape yg special sgt ngn DAGING MASAK KICAP ni ????
Emmmm mmg special sgt2 sbb tu mmg masakan favourite aku, sbb ABAH P masak sedap sgt..Tiap kali ABAH P masak mesti die x lupekan aku....hihihihihiiii. *effa poyo*.
Mesti minta P tolong hantarkan pada aku...Wahhh terharunyer. Daging masak kicap yg ABAH P masak ni lain dr yg lain...Nak kate mcm rendang pun x jgk. Selalunyer kalau masak kicap kite letak kicap kan, rase kicap la...Tapi ni x tau...Lain sgt rasenyer...Kalau korang nk rase nti boleh mkn mase kenduri aku nti...Kat umah P la. Aku siap request lg ngn ABAH P..*x malu la effa ni* . Lambat lagi bulan disember nanti...hihihhihiiii...Emmm masakannyer ttp ader rase rempah ratusnyer...Mmg perfect la....
Baru2 ni ABAH P masak Mee Kari..Tapi aku x berape suke sgt..Kureng sikit...Family P mmg kuat PEDAS...Akux kuat sgt..*kate org N9*...Mmg la org N9 tapi aku x kuat pedas sgt sbb aku ader GASTRIK...X la teruk sgt...Dulu teruk tapi sejak amalkan terapi Rx Water ngn Rx Tra. Da kurang la sakitnyer...Cume jgn lambat makan jer...Nway skrg da ok dari dulu..
So, skrg walaupun aku jauh dari my parents, tapi parent P ader...Kalau rindu my parent aku, P akan bawak aku jumpe his mak n Abah...

Note : Best tau dapat keluarge mertua yg sporting n baik....huhhuhuhuuuuuu