In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

12 May, 2008

AHAD...hari BERSANTAI !!!

Semalam aku hanye duduk umah jer....Hanya guling2 pastu mkn....tu jer keje aku...

Lepas solat subuh, aku tido balik sbb x der ape nk buat...Kunci jam pukul 7.30am sbb P minta tlg kejutkan die...Die takut x terbangun...Mlm sebelum tu die abis presentation pukul 12.30am....kesian dieorg....

Pastu jam berbunyi pukul 7.30am...aku terus call P tuk kejutkan die...rupe2nya die da bngun tadi lagi...da siap mandi lagi....Die bngun awal sbb JAM boss die berbunyi...Tgk jam BOSS die da pukul 8.30 pg...Ape lg cuak la die...yelah ingat da lambat...rupe-rupenya bile tgk jam tgn die, baru pukul 7.00pg....punye la angin ngn BOSS die.....Boss die siap ckp lagi "awal ko siap piz". Ish ish ish....rupenya BOSS die kunci jam awal 1 1/2 jam awal...that mean kalau waktu sebenar pukul 7.00am, tapi jam Boss die da pukul 8.30pg...kira awal 1 1/2 jam la.....Tu yg die bangun & mandi awal...ingat da lambt...last2 P tgk kartun....

Then aku sambung tido balik....waaaaa nikmatnyer dapat tido lame2...Mahu x nyer...hampir 3 mggu asyik bngun awal tau....So, semalam aku lepaskan geram tido lame2.....hihihihihihiiii

Aku bangun jam 11.30am....Bangun terus mandi. Pastu mandi, lepak2 depan TV sampai ptg....Bila lapar aku mkn...Pastu ngantuk...aku tido balik dlm pukul 4.00 ptg sampai 6.30ptg...Lame kan???

Aku bngun terus g solat asar dulu.Nasib baik sempat...pastu sambung tgk TV balik....Behenti sbb nk solat maghrib then sambung tgk TV...Mlm aku x mkn...aku jarang mkn malam....*JAGE BADAN LA TUH *

Then aku tgk GANGZ STAR @ TV3...pas da abis aku masuk bilik & bace MAJALAH PENGANTIN....last2 aku tertido....hihhhihiihiii...tido lg????

Sedar2 P call pukul 12.30am...die ckp baru abis presentation...aku mmg da mamai sgt2. P tahu aku mengantuk...then die suruh aku sambung tido sbb isnin pagi (hari ni la) awal2 pagi da nk gerak ke Sepang....Aduhhhh kene bangun awalllll.....x puas tido la....

UHUKS!!!!