In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

16 May, 2008

Esok keje la....

Hmmmmm hari ni mmg banyak keje....tapi masih sempat luangkan mase updated blog ni....

Sepatutnya aku CUTI esok tapi last minute my GM minta tolong aku bantu die esok petang utk organise ' LEADER MEETING' @ HQ start jam 2.00 pm.....Mule2 sgt geram sbb kene keje tapi bile fikir balik....x sampai hati plak...

Haaaaaaaaaaaa aku da berjanji ngn my sister nk g jumpe KAK IZAN ptg esok......Nmpknya terpakse aku batalkan la....

X per la, da GM minta bantuan kan...Kesian plak die nti sorang2...Aman x dapat tolong sbb die bertugas di kaunter. Car9 & P kene g Sepang for Preview 773 Gold....Nak x nak aku la yg GM minta tolong....

So, esok kene bangun awal & kene g KEJE....mggu depan KEJE....x per boleh la dapat Replacement Leave....hihihihhihihihihi....

~ Kumpul CUTI KAHWIN walaupun CUTI TAHUNAN melambak-lambak lagi.....~