In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

24 May, 2008

Teruja sgt2 ni...

Hari ni aku sgt TERUJA.....hihhhhihhhihiiii

Nk tahu kenapa????


Sebabnya x sabar nk g KOREA..hahahahahahhahaa.Esok aku akan ke sana.....yahooooo

(sorryla guys minggu ni aku asyik bercerita ttg KOREA jer....tu la pasalnya...
aku begituTERUJA ni.....)


Kejap lg aku nk balik kg....Wanna see my parents & my little sister, Qila.....si TEMBAM...Mlm ni aku nk tgk KONSERT FINAL AF6 di ASTRO.....Emmmmmmm tu salah satu y aku sgt TERUJA tau....Hopely RIEZ akan menang malam ni.... X pun dpt 2nd place or 3rd place da cukup baik kan.....

Tomorrow morning dlm pukul 11.00am aku da kene balik ke PJ balik....Hmmmmm aku nk wat persiapan akhir sebelum ke KOREA....Baju2 semua aku da pack siap2 mlm tadi....Kali ni aku just stand by bwk baju long sleeve byk2....manela tahu kot2 aku x tahan SEJUK....hihihihihihi...


Hmmmmm nmpknya hampir seminggu aku x kan updated my blog ni....uhuks!!!!....Tapi tgk keadaan la, kalau kat sane boleh updated then aku akan terus updated jer la.....

K la guys....see all of U early JUNE k....