In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

14 May, 2008

MENTARI di KOREA...

Cantik kan BUNGA-BUNGA SAKURA kat bwh ni....x sabar rasenya nk tgk SECARA LIVE...hihihhhihii.....


...Aaaaaaa lagi 11 hari aku akan bertolak ke KOREA....
.....Ape????
.......11 HARI lagi???
.........Tidaakkkkkkk......aku langsung x prepare ape2 pun...
............Tapi nk prepare ape ye???
..............Yang paling penting kene bwk :

  1. Hand phone (GM da pesan kene aktifkan 3G tuk buat call)....Mmg HPku ader 3G pun.
  2. Charger my HP
  3. Digital Camera + Charger sekali
  4. Telekung.
  5. Kasut sukan / sandal
  6. Duit poket / belanja yg mencukupi...
  7. Sweater sbb mlm hari sejuk la...tapi GM ckp skrg musim panas..dlm 21 darjah celcius. Tapi bila mlm menjelang mmg sejuk. Aku mmg x tahan SEJUK....
  8. Sarung tangan
  9. Stokin wajib kene bwk....
  10. Pakaian la
  11. Standby maggi & 3 in 1 coffee *kot2 tgh mlm lapar..hiihihihihihiii.*
  12. Berus GG + ubat GG +
  13. Cleanser OLAY + Baby johnson shower cream
  14. My perfume 'SENSI"...*suke harumannya*...
  15. Body lotion...
Ya allah semuanya ko ni bawak fa....mcm x nak balik jer....hihihhihhihihii
Tu semua paling penting tau...WAJIB bwk Tau !

Ape lg ye kene bawak nanti....ish ish ish mcm la lame sgt kene pegi...Cume 4 hari jer.

Aku punye flight pukul 1.00am (waktu m'sia on 25/05/08)....Aduhhhh jawabnye tido jer dlm kapal tuh nanti....sedar2 da sampai KOREA....Balik sini hari khamis 29/05/08 jam 11.00am waktu korea...lebih kurang pukul 4.35ptg baru sampai m'sia....

So, ingat weekend ni nak g shopping la sikit...Buat persediaan awal...AHAKS!!!

Pastu boleh balik kg jumpe QILA, MY PARENT & RIZAL si DEBAB.....nak cubit2 pipi die...

Yg pastinya, aku akan merindui masakan mak aku....Tidakkkkkkkk...X per la bukan selalu nk dapat PELUANG sebegini kan....SYUKUR.Thank's aku ucapkan pada MANAGEMENT sbb tahun ni bagi PELUANG untuk aku melancong ke luar negara.....Hmmmm tahun depan boleh bercuti ngn P plak....AHAKS!!!

Hmmmmm nmpknya kene bwk KAMUS *Bahasa M'sia to Bahasa Korea* sekali ni.....Manela tahu kan. Boleh la belajar sekali...hihihihihihhiiiii.

Dan yg paling PENTING aku da amik gambar bunge SAKURA.....tgk dlm INTERNET tu pun da naik GERAM tau...sgt CANTIK...