In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

08 May, 2008

Have to?

Hmmmm hari ni pepagi DND da jumpe all BDT's.....
Mcm biasela kan kalau nk seminar ni of course DND akan bincang ngn all the trainers die termasuk la aku & aman....
Aku & Aman akan incharge overall ttg arrangement ngn hotel termasukla penginapan, hall, meal termasuk la kemudahan tuk semua peserta seminar....
The trainers plak mcm biasela kan amik part dieorang la ....PRESENTATION....

After DISCUSSION pagi tadi, DND minta aku & seorg TRAINER ikut aku g survey HALL for SEMINAR this WEEKEND...

WEEKEND ni our company ader seminar 3 hari 2 malam di HOTEL EMPRESS, SEPANG. Seramai 75 peserta akan hadir...So, aku mmg punyai TANGGUNGJAWAB BESAR tuk seminar this WEEKEND. Aku kene make sure all facilities included room, meal & hall comfortable to all participants...So, ptg ni dalam pukul 2.30 aku g survey kat hotel tu....Kebetulan kali ni wat seminar berdekatan ngn umah adik aku, INA...

Yang paling PENTING aku kene make sure HALL boleh muatkan seramai 80 pax ngn SUSUNAN ' ROUND TABLE'...make sure ader ruang utk peserta semasa mereka menjalani BENGKEL or DISCUSSION by group...

Ke 2 PENTING, makanan serta tempat tinggal. Maksudnya bilik PENGINAPAN...Of course la kene SELESA kan...Makanan pun PENTING. So, ptg ni aku kene betul2 make sure everything is under CONTROL...

Hopely x der masalah ngn HOTEL tu...AMIN!!!