In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

10 May, 2008

Miss Him So Much...

Last nite...x tahu la nape la aku rindu sgt2 kat P...Ntah la asyik ingat die jer....Semalam lepas dieorg pergi sharp pukul 5 aku balik..X larat sgt sbb perut sa masuk angin...Sbb LUNCH aku x amik...Tu yg sakit perut tu...angin la tuh.....

So, before tido mlm tadi aku belek2 hp tetibe aku terbace dlm BOX SAVE MASSAGE....Aku masih simpan lg SMS yg P send pada aku....hihihhhhhhhi...mase tu bile aku bace aku rase sgt sebak & terharu....Mule2 aku send pada P satu soalan CEPUMAS....Hiihhiihihiiii Soalannya :

Why P Fallin' love with me?

The answer is ......ader 7 jawapan P SMS pada aku....very suprised tau...Byk sebenarnya tapi P hanye sms 7 jer dulu. Nak tahu x? Bwh ni antara jawapan yg P sms pada aku :

  1. Sbb P akan rasa seronok bila B selalu dcc P
  2. Sbb bila tgk muka B jer P dah rasa bahagia & happy
  3. Sbb bila P ada masalah, & bila B ada dcc P, semua masalah boleh selesai
  4. Sbb bila B dcc P, P akan rasa bersemangat & berkeyakinan
  5. Sbb B x ngada2 mcm sesetengah perempuan yg P kenal....
  6. Sbb B sentiasa jujur & setia pada P
  7. Sbb B selalu dgr ckp P
  8. Sbb B memberi P sepenuh kepercayaan B pada P...(almaklumla P kan selalu kuar outstation).
  9. U always know me..." cinta & ksh syg P pd B x pernah PUDAR & LAYU"..
Hmmmmm...mmg terharu sgt2. Sebelum ni die x prnah luahkan sebegitu. Tapi x tahu la hari yg die reply my sms tu (07/03/08 ; 2.54pm) tu mmg die betul2 luahkan...X cukup ngn sms, P siap call & bagitahu lagi WHY HE FALLIN' LOVE WITH ME?.....Hari tersebut aku cuti...Seingat aku sehari sebelum pilihanraya. P outstaion @ PANTAI TIMUR selama 2 minggu....(lama tuh)

Aku cukup bertuah dipertemukan ngn die...Dulu mmg aku x berapa suke ngn P...Sbb die selalu menyakat aku...X lame lg kami bakal disatukan (insyallah....end of this year). Hopely semuanya berjalan lancar...P adalah segala-galanya buatku...Selama berkenalan & berkawan dgnnya aku byk belajar ttg kehidupan sebenar & P sentiasa mengingati aku jika aku LALAI....

Thank's to him...Nothing will change my LOVE to U P....

Gambar ni, Khas P create for me...
I Like it very much......






Skrg ni aku merindui P....sgt rindu. Monday baru boleh jumpa...Dari mlm tadi sampai esok mlm aku hanya akan dgr SUARA P jer....uhuks!!!