In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

12 May, 2008

Sakit Kepala....

Hari ni seawal pukul 6.00am aku da bngun....Aku bangun mandi n solat subuh dulu....
Then barula sersiap-siap tuk ke ofis....Aduhhhh sgt ngantuk...

Sampai ofis Ms Yip da ready tggu aku...Pagi ni aku & Marina kene g Hotel Empress @ Salak Tinggi, Sepang....DND minta standby kat sane....So aku pukul 7.15am da sampai....

Then aku & Marina gerak la ke sana....sampai sane dlm pukul 8.25am...Angkat brg & terus masuk bilik seminar....Mate sgt ngantuk..

Then seminar start jam 9.00am....So, aku hanye standby sbb pagi ni pengawai2 MARA ader bersama...Pagi ni semua peserta seminar akan isi borang permohonan pembiayaan ngn MARA...So, aku kene la standby....tolong mane yg PATUT.

Abis seminar jam 1.00 ptg...V all lunch ramai2 @ coffee house hotel pastu terus balik....Mase balik aku drive....aduhhhh cuaca sgt panas & kering....Kepala aku berdenyut-denyut mase tgh drive tuh...Aku tahan jer... sampai ofis aku g solat dulu....sbb jam da pukul 4.00ptg...

Pastu aku telan 2 biji penadol sbb x tahan sgt...Then baru la lega sikit...ANGIN kot sbb pagi tadi x breakfast secara yg betul....

Mlm ni kene stay for BP....aduhhh balik lambat lg....Aku start hari ni sampai rabu akan balik lmbt sbb mlm jer ader program....aaaaaa penatnye....

Ingat esok boleh balik awal tapi ader presentation @ Hotel Singgahsana, P.Jaya jam 8.00mlm...So, kene la ikut P. Aku ni biasela kalau die g presentation area central ni.Aku selalu gak ikut die.Tu pun kalau P terlibat la....hhiiihiiiiii...saje je ikut sbb suke tgk the trainer present....

Sambil tu boleh bantu mereka CLOSING...betul x?

Bantu membantu antara satu sama lain....x salah kan???