In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

05 May, 2008

Ayah SETUJU...

AYAH SETUJU????
Mcm pelik sikit bile u all bace title kat atas tu kan????

Sebenarnya ingat x pada blog yg lepas, aku ader cite pasal nk pilih tema colour for My Wedding...
aahhhhhhh so skrg aku n my parent da BERSETUJU tuk buat wat warne PUTIH + MERAH....
Mula2 nk pilih PUTIH + ORANGE tapi ayahku kurang bersetuju...so aku pun tanye la pendapat kawan2 aku & adik beradik aku...

Last last aku pilih wrne PUTIH + MERAH....Sbb putih boleh masuk ape2 warne kan...MERAH tu sebagai PENYERINYE jer..
So far semua da ok & by the way WARNE MAGENTA adalah pilihan hati aku...tapi ape kan daya P da berkenan warne MAGENTA tu....uhuksss!!!!
Die x nak mengalah & nk jgk ngn warne tuh...So, aku malas nk GADUH2 ngn P terpaksa mengalah jgk akhirnya......

So, kalau ikut idea aku, BILIK & PELAMIN aku warne PUTIH cume akan diSERIKAN ngn warne MERAH pada hiasannya sahaja....Mcm bunga dulang pun sama....Bunganya warne MERAH....Hmmmmmm nk cerita takut panjang berjela2 kan....so, tggu la mase HARI LANGSUNGnyer nanti k....

Mlm ni kene STAY for Business Preview....So, ni ader mase sikit updated blog...PAs ni kene stand by kat bilik training....K la, esok kalau ader kelapangan aku cube UPDATE k...

>>>><<<< .......SAYONARA.......<<<<>>>>