In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

21 May, 2008

Nak DEMAM la...

Waduhhh Waduhhh....Semlm x sempat updated my blog sbb tersgt2 la busy...
Dan skrg ni plak bdnku da mula sakit2...rase mcm nk DEMAM.
Hmmmmm time mcm ni la nk sakit...Lagi beberapa hari sebelum ke KOREA, perlu siapkan semua keje2 aku....Kebetulan weekend ni ader seminar 2 hari 1 mlm die Genting View Resort. Trainer yg terlibat Car9 & Hafiz jer...So aku mcm biasela kene prepare brg2 utk di bawa ke seminar this coming friday....

Dari semlm lg aku da rase x sedap bdn tapi aku just telan 2 biji PENADOL, takut2 plak melarat...So far, alhamdulilah pagi tadi bangun masih ok la...Tapi skrg ni, di waktu ini pada jam 2.40 ptg bdnku da mule rase sengal2 kepale da berpusing-pusing....Malas betul nk makan ubat ni....Tapi tulah kalau x mkn nti akan melarat plak kan....Hmmmm satu lg aku mmg malas tuk amik MC melainkan kalau DEMAM sampai x boleh bangun or dimasukkan ke hospital....Setakat ni da hampir 1 1/2 tahun aku x amik MC....X PERCAYA????...tapi itulah die.....MMG X AMIK MC SEJAK TAHUN LEPAS LG

Hopely before g KOREA ni, kesihatan aku berada ditahap 100%...
Tapi aku tetap bwk SPARE ubat-ubatan sebagai BACK UP semasa berada di sana nanti.....
Manela tahu kan...my GM ckp sejuk kat sane...aku ni mmg x tahan SEJUK, harap badan jer CHUBBY tapi HAMPEH !!!...Then better prepare urself sebelum jadi ape2...

Petang ni aku nk uruskan byk bende sebelum g KOREA. Kene prepare awal2 sbb kite x tahu ape akan berlaku pada hari2 seterusnya....
Yg penting petang ni kene g tukar duit ke MATAWANG KOREA, then pegi shopping sikit...Ala nak beli GLOVE & SWEATER jer....*sweater yg da ader tu mcm x sesuai jer!!! ahaks!!! mengade-ngade sbb nk bazir duit la tuh?*. Esok & luse takut x sempat plak..baik aku settlekan by TODAY....hihihhihihiihihihi
Mlm ni mintak tolong AMAN replace aku for BP (Business Preview).