In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

10 May, 2008

Checklist tu PENTING !!!

Semalam mmg bz sgt sbb aku kene prepared semua brg tuk bawak g seminar selama 3H 2M di Empress Hotel, Salak Tinggi, Sepang....

So, aku mcm biase la master of CHECKLIST...hihihhiiihi. So, kene make sure semua brg2 cukup. Kalau x My Boss bising2..Tapi x per la. Untuk kebaikan kan ape slhnya.

Bawah ni antara gmbr2 yg sempat aku SNAP sebelum mereka pegi....Trainer seramai 5 org pergi termasuk our CEO...Emmmm so P pun jgk. Rindu la ngn P....Isnin ni aku, My GM & Marina akan turun ke sana untuk membantu mereka sbb Isnin adalah hari peserta seminar menandatangani perjanjian utk dieorang main 773 Gold...usahasama with MARA.




Inilah die barang2 tuk seminar yg da siap v all pack. Tinggal nk angkut masuk dlm INNOVA jer...emmmm byk tau.Mcm2 ader...Biasela kan kalau da seminar selama 3 hari 2 mlm ni..










My BOSS En Edman yg terkejut bile aku amik gambar die tapi die masih maintain macho....Die pun sama2 angkat brg2 ni masuk dlm INNOVA...Boss yg x pernah berkira ngn v all @ BDT...








Ni plak Hazeri...Salah seorg Trainer @ BDT...Die jage bahagian / zon M'sia Timur (Sabah, Sarawak & Brunei)..Sgt rajin & suke tolong kwn2 kat ofis ni...bulan ni sales zon die & Hafiz naik...Nmpknya byk la incentive dieorg...Last month pun both of them capai target masing2....