In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

15 May, 2008

Survey !!! Survey !!!

Pagi semalam aku & aman g survey tempat training @ Lembah Azwen Resort, Ulu Langat...

V all akan buat training kat situ dlm ujung may or june...Perjalanan makan mase hampir 1 jam dari PJ...Aman yg drive. Sampai sane aku jumpe ABANG yg menjaga kwasan training tuh...Name die En. Ungku Uzair..Die sgt sporting & ramah ngn kami berdua...

Sampai sane die minta salah sorang staff die nama IZAT tuk bantu kami survey tempat training tuh....Masuk jer dalam kawasan tu kami berdua amat terpegun ngn permandangannya...Mmg cantik & keluasan kawasannya ....emmm kalau x silap aku dlm 9 ekar kot...

So, aman mcm biase tugas die amik gambar kawasan....start drpd dlm HALL, BILIK PENGINAPAN, TEMPAT MAKAN & termasukla course for teambuildingnya....Ader mcm2 teambuilding yg dieorang sediakan termasukla :

  1. Watersport : Water crossing, water confidance course & rafting
  2. Rope repelling
  3. Jungle Trekking
  4. Obstacle course
Aku plak tukang catat ape yg perlu aku catat la....hihihhhhhii...
so, kalau sesape nk tgk tempat atau nk jengah2 tempat training tu, u all boleh layari....

Websitenya :http//www.lembahazwenresort.com

Semalam aku pegi 3 tempat sekali...Aduhhh penat sgt. Ngan cuace yg panas buatkan tekak dahage tahap cipan....

Pas da abis melawat tempat2 tuh, aku & aman balik ke ofis...Sampai ofis jam 2.30 ptg...Perut lapar sgt. Tapi memandangkan kene buat report dulu aku pun siapkan dulu report. report kene submit pada my GM secepat yg mgkin...Tanpa lengah aku pun buatla....

Sedar2 jam da pukul 4.00 ptg....Aduhhhh cepatnya mase berjalan....Ingat nk balik awal sbb ptg tu nk tgk cite BELLA....episod akhir plak tuh.....So, aku pun cepat2 siapkan report & submitt pada GM aku...bila da ok semuanya aku pun sambung wat keje lain....Sampai da lupe pasal PERUT LAPAR....last2 aku mkn buah epal yg aku bwk dari umah....kesian betul....

Tepat jam 5.40 ptg aku pun balik...Ingat nk singgah beli makanan tapi mcm malas plak...Akhirnya aku masak jer kat umah......

Semalam cite BELLA mmg sedih sgt....part yg BELLA nk mati tu....sampai mengalir gak la air mate ku ini...*effa very sensitive*...Sgt sedih...Nasib baik sorang2 kat umah.....hhhihihihhhhihiii...Tamatla sudah cite BELLA...So, mggu depan ader cite baru dlm AKASIA iaitu IXORA....hmmmm kalau berkesempatan aku akan tgk la....bergantung pada kesibukan aku..... :P