In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

03 March, 2009

Almost 70% siap....

Yapp.....Another 18 days tuk aku mengecapi kehidupan berumahtangga....
Weeehoooooo makin hampir lah...
So skrg ni persiapan dah siap hampir 70%....Cuma hantaran jer aku x buat lg sbb masih terlalu awal.
Aku akan buat selepas event company siap....Maybe mggu terakhir tu aku akan bertungkus lumus siapkan hantaran for P. X susah lah sbb bunga dulang dah siap cuma kene touch up sikit2 jer.
Ttg makanan plak, tu ayah aku settlekan...Ayah ckp next week dia akan mula beli barang2 tuk masak lauk...


Skrg ni aku tgh tumpukan perhatian pada keje dulu...Bila dah balik keje aku sibuk g hantar kad2 kawin pada kwn2, then sebelum tido aku check dulu buku checklist aku....Tgk lah mane yg x siap lagi...Ape yg kene beli & mcm2 lah...


Jumaat ni aku amik cuti sbb kene g final fitting tuk baju sanding aku...Then terus buat facial treatment & mandi wap sekali....Mesti Encik P saya kebosanan nanti menunggu buah hati die difacialkan muka....Pas dah buat semua tu, aku akan jumpa kawan2 lama kat Nilai tuk bagi kad. Pastu barulah balik Seremban kejap hantar brg2 hantaran....Sebelum balik malamnya, aku ada temujanji ngn my photogpher kat Giant Senawang....Nk serahkan deposit pada dia & kad kawin aku sekali....Die duk Alor Gajah. Pakej yg aku amik x sampai pun RM1k...Murah kan?Nways thank's to him sbb sudi terima tawaran aku ni...cewahhhh mcm tawaran berlakon plak kan???


Skrg ni aku terpaksa bahagikan masa sebaik mungkin sbb takut aku akan stress tahap gaban plak nti...Dah hilang seri mase sanding nti...Hopely x der mcm tuh kan?...Weekend ni aku mmg akan busy utk persiapan kawin aku...Kebetulan plak isini cuti sempena sambutan Maulidur Rasul...So ada lah masa aku mengemas brg2 aku kat umah sewa...Aku nk packing barang2 aku siap2...Nti senang time pindah...X der lah bnyak sgt nk kene kemas kan??...Good idea tuh...



For cenderahati plak, brg2 ni cuma EPAL & CUMI jer aku x beli lagi...For SAGON & KEREPEK utk para tetamu aku dah tempah, cuma lagi seminggu sebelum majlis aku akan amik...Bakul cenderahati yg aku tempah dah siap...So, weekend ni bolehlah aku amik & hantar balik Seremban...Mesti bapak aku bising sbb drive sorang2..Abis nk buat mcm mane kan? Bukannya ada driver..Lagipun aku x kisah sgt pun. Janji hati2 mase drive tu....Sape lagii yg nk tolong. Adik2 aku semuanya berkeja skrg ni...X perlah, selagi aku mampu aku akan buat sendiri tanpa menyusahkan orang lain...betul x????


Ok lah...itu jer setakat ni...Nti aku updated lagi kalau berkesempatan k...
Adios & salam semua...