In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

16 March, 2009

Skrg masanya....

Hi semua....
Perghhhhhh skrg ni aku tgh busy membuat persiapan perkahwinan aku...
Smlm pas keje aku g amik hantaran yg P nk bagi aku...
Hiiiihiiiiiii.....cantik gile...Aku dah tgk awal2 dah hantaran tu.
Kira dah basilah....Smlm aku amik 4 hantaran yg dah siap digubah.
Hari ni cuma tinggal lagi 1 tuk bekas mas kawin & cincin tunang aku....


Esok ptg aku akan balik Seremban...Sampai umah jer, aku nk terus gubah hantaran tuk aku bagi P plak...Skrg ni idea mmg melambak-lambak tapi x sempat langsung nk gubah.
Mlm esok aku akan berusaha siapkan hantaran tu semua...
X lah susah sgt pun...Bunga dulang dah siap dah.
Tinggal nk gubah menjadi lagi cantik....huhuhuhuhuhuuuu


Khamis pagi aku siapkan bilik tidur plak...Konsep bilik tidur aku simple jer.
Aku just hiaskan gunakan fresh flower...X der lah grand2 sgt pun.
Aku suka yg simple tapi nmpk menarik....Petangnya aku kene g pakai henna kat Butik Pesona Anggun & aku akan buat final fitting....Lepas tu singgah nilai 3 nk beli sampin ayah aku...
Pastu barulah balik umah tuk siapkan ape yg patut.
Maybe jumaat pagi tu aku akan siapkan cenderahati for semua tetamu yg akan hadir...
Malamnya ada kenduri cukur jambul my nephew...Pelamin aku mgkin Kak Izan akan pasang pd khamis petang...Hurmmmmm x sabar nk tgk pelamin anganku dipasang....huhuhuhhhhhuhuuu...


Skrg ni aku curi masa tuk update blog.
Tghari ni aku nk kuar nk cari tile / jubin hitam utk aku jadikan alas for my hantaran....
Pastu singgah kedai nk beli reben & aksesori tuk hantaran belah aku punya...
Aduhhhhhh byknya keje nk kene settle...
P plak kene outstation start semalam sampai khamis ni....uhuks!!!
Hurmmmm nk kawin pun masih kuar outstation....



Klah....nti sambung lagi kalau berkesempatan....
Kalau ejaan tu salah mohon ampun yer....hihihihiiiiiii
Salam semua...