In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

16 March, 2009

Debab x???

Helloooooooo...
Hari ni aku masih berkerja lagi.
Aku kan start cuti khamis ni. So, hari ni aku siapkan report untuk last event on saturday lepas.
Smlm aku pegi PKNS, Shah Alam cari baju melayu untuk ayah aku. Cari punya cari jumpa lah jugak...Then terus ke umah kak yatie hantar brg2 hantaran aku tuk digubah.
Kak Yatie pesan boleh amik malam ni or malam esok....
Aku mmg x sabar nk tgk hantaran yg dah siap tu....



Sampai Seremban dalam 4.15 pm...Aku balik hantar brg2 cenderahati tuk para tetamu yg bakal hadir pd majlis aku nti.
Sebelum balik aku makan dulu sbb smlm aku & P x sempat nk Lunch....
Sebelum balik aku kerja si Imran dulu...Masa tuh die nak mandi...So, aku amik gmbr die tgh separuh bogel.. hihihiihhiiiiiii...nk tgk x Imran DEBAB ke x?



Ni die si comel Imran.....


Mmg kegemaran Imran kalau buka baju ni...Die dah tahu org nk mandikan die...




Bulat & debab kan Imran....Geram betul aku smlm...Sebelum balik aku main2 dulu then baru aku balik PJ.




Tgk tangan die yg berketul-ketul tuh...Dagu pun dah tenggelam dek pipi Imran yg debab nk mati....huhuhuhuhuuuuu



K lah...nti aku sambung balik...