In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

18 March, 2009

Last day...

Morning semua...Hari ni adalah hari terakhirku berada di office...Opppsssss !! Bukan nk resign tau. Sebenarnya, aku akan mula bercuti bermula ESOKKKKK......Weeehooooooooo...
So, malam ni bermula waktu2 busy aku menyiapkan ape yg x siap lagi....
Petang ni sharp pukul 5 aku akan balik...Then singgah umah P jap amik brg2 aku yg aku tumpangkan smlm...Then singgah amik guest favors kat Subang Jaya. Pastu baru aku gerak balik ke Seremban.


1stly....
Mlm ni aku berkeja keras tuk siapkan hantaran2 aku dulu...
X lah susah sgt pun...
Cuma yg rumit sikit adalah nk membalut gabus putih tu ngn kain satin...
Aduhhhhh lecehnya....Kain satin tu kan licin, tu yg memberikan cabaran pada aku nti...hihihihihihihiii....Pas da balut gabus tu, barulah aku mula gubah satu persatu hantaran yg aku nk bagi P....Then barulah letak bunga dulang yg aku tempah, final touch baru lah tambah ape yg perlu mcm reben ke...ape2 lah....


Ni bunga dulang aku....Yg ni aku nk bagi pada P.
Nti pas kawin aku publishkan hantaran yg da siap k....





Bunga dulang ni belah P nk bagi aku....Aku suka warna purple tuh. Cantik kan???




Yg purple ni, semua hantaran dah siap dah. Cantik sgt Kak Yatie gubah. Aku x sabar nk dgr comment from P ttg gubahan hantaran yg die nk bagi pada aku nti....Aku dah tgk semua hantaran tu....mmg cantik, lebih2 lagi kalau alas die warna hitam...Mmg menyerlah sgt hantaran tuh....So, kalau korang nk tgk kenelah tgguuuuuuuu...huhuhuhuhhuuhuuuu


Hurmmmm...nk berhenti jap. Nti sambung. Nk kene keje jap.
See ya !!!