In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

02 March, 2009

Umbai.....

Hi semua....
Skrg ni makin dekat tarikh perkahwinan aku, makin bz plak...
Nk update blog pun mcm malas sbb byk benda nk kene follow up....


Oklah, aku nk cite pasal kiteorang g UMBAI baru2 ni...
Makan seafood ramai2....
WHAT????
Seafood again???....
Yes tu semua mmg betul...huhuhuhuhuuuuuu
Bulan lepas boleh dikatakan setiap mggu makan seafood...
Bayangkan lah....dasat kan?...


Kali ni v all g makan kat Umbai...ada satu restoran terkenal kat tepi laut tuh...
Aku mmg 1st time sampai sane...Anyway mmg makanan die best2...
Tempat kami pun special...Atas bot lg...Suasana tepi pantai yg sangat damai...
Mmg release tension kami mase tuh....


Menu hari tuh mmg byk sgt...lagi byk daripada kami makan kat Bagan Lalang.
Antara menunya

  • Ikan Siakap 3 rase

  • Ikan Pari bakar

  • Ikan Terubuk Bakar
  • Sotong Goreng tepung
  • Udang Goreng Butter
  • Kupang Masak Cili
  • Pepahat Masak Cili jugak...Again?
  • Sayur Campur
  • Kailan Ikan Masin

Byk kan makanan kami....Tu utk 7 orang makan...
Malam tu mmg kami kekenyangan sangat...Patutlah mase nk balik ke Alor Gajah, Khaty boleh tersesat jalan...huhuhuhuhuhuuuu....X psal2 kene U Turn kat exit Jasin...hihihihihiii


Malas lah nk cite panjang...Aku tepek gmbr2 jer lah ye.



Tu dia makanan kami dah sampai....Tu baru sikit tau. Ada lagi bakal menyusul...huhuhuhuhuhuhuhuhuu



KT & Ona...posing dulu sebelum melantak...hihihihihiiiii. Comel kan kawan2 saya...



KT, Aku & Linda...sempat lg berposing sebelum makan....



Tgk si KT makan....sedap yer?....Ona tu buat ape?..Buang tulang ikan terubuk ke???



Syaurah tido masa Umi dia nk makan....Sian Umi Syaurah.



Ala la la....Cil Linda makan..ayu betul kan?....gurau jer Cik Linda...huhuhuhuhuhuh




Kami bertiga sambil makan sambil posing....Kami mmg suka bergambar...



Ini dia Hubby Marina yg mmg susah sgt nk tgk dia...Aku pun jumpa Hubby Marina berapa kali jer...Hubby Dia pemalu orangnya...



Puan Lina tgh syok makan...Tapi apesal sedih jer Lina. Ingat suami yer??...Sian die.



Sisa makanan si KT....malam tu beria-ria si KT makan...Ehhhh setiap kali KT makan, dia mmg beria-ria...bukan kat Umbai tu...Mungkin die menikmati kesedapan makanan tu kot....




Sebelum balik ke kondo, Linda & Lina singgah beli buah berangan...Sedap buahnya...Sekilo RM20.00...Tapi dieorang beli 1/2 kg jer....




Aku ngn Cik Ona yg comel....Tapi rasenya dua dua comel kan??...huhuuuhuhuhuu




Syaurah pun pandai bergambar mcm untie sebelah die tu....Dah besar nk jadi model yer???...




KT yg memandu...Sebab terlalu kenyang sampai sesat jalan...hihihihihiiii




Aku ngn Lina....Muka masing2 dah kepenatan & kekenyangan....Tapi still maintain tersenyum...