In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

03 March, 2009

Sedihnya...

Sedih lah....uhuks!!!
Tadi aku dapat tahu yg Encik P saya akan kuar outstation 1 week before we getting married...
P balik lagi 2 hari sebelum tarikh nikah kami...
Maksudnya dia akan kuar on 16-19hb Mac 2009...
19hb tengahari baru gerak balik PJ from Kuantan...
Eeeeiiiiii mase aku tahu mmg geram tahap cipan tau...
Keputusan telah dibuat oleh our CEO....sedih tau aku.
Dah makin dekat masih kene kuar outstation...geram tau aku dibuatnya...
Encik P saya tu jenis ikut jer...Die ckp dah tugas nk buat mcm mane...
P siap ckp lagi

P : Ala B, P kuar g keje...Dah tanggungjawab B. Nk buat mcm mane?

B : Mmg lah B tahu, tapi x kan x leh tolak ansur. Ganti ngn Trainer lain. Kita kawin bukannya setiap masa P...Seumur hidup sekali jer P...B risau lah.

P : Dah dah dah...B jgn fikir yg bukan2. Ala x lama pun P pergi. Lagipun P pegi bukannya seorang...Pegi ngn 3 org leaders kan?

B : Ntahlah....B malas nk fikir. Buat B makin sebak...Cuti kawin pun GM x approved lagi P

P : Ohhhhh ye ke B?...

B : A'ah lah....belum approved lagi. Ntahlah P, rasenya B x kan dpt cuti lama2 walaupun kite ni ssh nk amik cuti...Lagipun skrg ni tempat B x der org dpt replace sbb Aman dah kene tranfer.

P : X perlah B...Nti kita bincang ngn MD jer lah..Senang sikit.

B : Ok...Tapi B tetap x puas hati yg P kene kuar outstation tu...mmg x setuju langsung....
(Hampir menitikkan air mata sebenarnya tapi aku tahan jer)


So, aku & P masih menunggu kata putus from our GM sama ada boleh ke cuti kawin lama2...Lama ke?...Ntahlah malas nk....nk makin serabut kepala aku.