In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

09 March, 2009

Facial...

Petang tadi sebelum balik ke PJ, aku singgah ke Butik Pesona Anggun tuk buat facial...
Kak Ina pesan, 2 week sebelum majlis aku kene buat facial...
So, tadi aku pegi lah buat sekejap...
Skrg ni aku terkejar-kejar ngn keje aku kat office...pastu ngn persiapan kahwin aku...
Aduuuhhhhh bikin pening semuanya...
So, tadi aku buatlah facial sambil tu aku boleh menenangkan fikiran aku....



Kak Ina tgh cuci muka aku sebelum die massage muka aku..Then die kasi sedut semua black & white head sebelum dia sapu cream ape ntah...then Kak Ina cuci balik muka aku....Finally barulah die letak masker kat muka aku....Bwh ni gmbr muka aku telah diletakkan masker..hhiihihhiiii




Inilah hasilnya...Mase ni tggu Kak Ina applied sunblock cream kat muka aku...Then tggu beberapa minit tuk kering, barulah proses facial tamat...skema gile ayat aku....huhuhuhhuhhuhhuuu. So, facial dah buat tinggal lagi nk g SPA tuk scrub badan & mandi susu...Tu aku nk buat next week lah...Sempat ke????...