In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

02 March, 2009

So happening ....

Ok sambung cite...
Selepas balik from Umbai makan2...
Sampai condo dalam 10 lebih...Then masing2 mandi & bersiap for next event...
EVENT???
Apelah si Khaty rancangkan...


Dlm 11 lebih kami mulakan aktiviti panaskan badan dulu...
Mula2 pasang lagu then kene menari...Kene ikut si Khaty.
Ap yg khaty gayakan, kami semua kene follow die...Aku x kisah pun sbb bukan ada sape2 selain kami berenam...huhuhuhuhuuuu



Then, pas semua dah kesemputan....Khaty mulakan permainan yg pertama...
Ala yg biase2 jer....Kami disuruh tiup belon sampai pecah...
Sape yg lambat pecahkan belon akan didenda...
Yg menjadi mangsa pertama malam tuh....


CIK ONA....huhuhhuhuhuuuu
Denda die kene conteng muka & then kene pilih denda die dlm kotak...
Ala cabut jer...Aku x ingat Ona kene buat ape sbb sambil gelak aku amik gmbr...
Dan hasil contengan kami.....Ni die muka ona setelah di make over oleh kami berlima....





Then v all main games REBUT BANTAL....so mula2 mainkan muzik, then masa muzik berhenti sape yg x dapat bantal dia akan didenda.....kali Khaty plak menjadi mangsa kami.....Abis muka khaty kami kerjakan...huuhuhuuuuu




Mangsa seterusnya Linda, aku, Lina & finally Marina....



Kali ni muka Lina kene conteng.....Dan hasilnya sperti dibawah...Ada iras suami die kan?????? Huhuhuhhuhuhuuuuu





Pas dah main & gelak mcm x sedar diri Khaty siap bwk kek lagi. Kononnya nk celebrate aku yg akan meninggalkan zaman anak dara x lama lg....Lepas potong2 kek bagai, ada sesi suap2 keke kat aku...Yg x tahan si Marina siap suap dari mulut ke mulut...gilo. Tapi kami mmg sporting gile malam tuh...Then Khaty kerjakan aku plak...Abis kek ditenyeh kat muka aku...hampeh betul si khaty ni...Pastu aku plak tenyeh kat muka Khaty...Acara tamat jam 1.30 pagi...gilo betul.Orang tido kami semua memekak plak kan????


Sesi memotong kek sempena aku bakal meninggalkan zaman anak daraku....




Thank's to semua sbb susah jer organise for me...Thank's again k...Love u all so much...





Tgk si Marina tuh... x senonoh betul...Dah mcm nk cium aku plak...Korang jgn salah faham tau. Tu bukan nk cium lah, nk suapkan kek dari mulut ke mulut....hiihihiiii



Dan inilah dia muka aku yg mmg selekeh nk mati sbb kene tenyeh ngn Khaty....Mmg x leh lari pun. Dieorang mmg sengaja nk kenekan aku malam tuh...Ape2 pun aku sangat2 HAPPY malam tuh...Hilang segala stress aku....