In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

09 March, 2009

Imran...

Hi semua....
Oklah ni adalah gmbr terbaru Imran...Imran dah 2 bulan 2 minggu...Sabtu depan genap 3 bulan.
Berat Imran skrg ni dah masuk 6 kg...Makkk oiiii beratnya ko ni Imran...
Jumaat depan ibu & ayah Imran nk buat majlis cukur jambul die...
Aku skrg ni tgh cari baju yg sesuai tuk Imran...
Sepatutnya Imran kenelah berbaju melayu, tapi disebabkan Imran ni cepat berpeluh & x boleh panas2...sbb dia akan mula meragam bila kepanasan.
So, aku cadangkan pakaikan Imran T-shirt ngn seluar jean ke?...x payah pakai baju melayu ni...Tapi jeans tu panas gak kan?
X kisah lah mane2 yg selesa tuk Imran....


Petang tadi, sebelum balik PJ aku bergambar ngn budak debab ni dulu....Tapi aku x perasan yg Imran nk menangis...ishhhh saje je Imran ni kan.



Nmpk tu muka Imran...tanda2 awal nk melalak la tuh...Die dah pandai skrg ni, pantang org pakai lawa2, mula lah die pun menyibuk...Nk ikut sekali lah..Ingat org lawa2 nk bawak die sekali kot...huhuhuhuhuhuhu



Ni ngn Makcik Ina die....Mommy to be ni tgh mengandung 5 bulan..Bukan main sihat Ina skrg ni...Imran mmg pantang tgk camera, confirm mata akan BULAT mcm gmbr atas....hihihihihiii






NI muka Imran sebijik mcm his mum...Mase kecik2 dulu lah...Comel kan?...Geram betul aku tgk Imran ni. Skrg ni Imran dah pandai berbual-bual. Perut kenyang pastu die akan tgk TV. pastu die ckp sorang2 then gelak....Mgkin die jer yg faham tuh...baby kan?