In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

09 March, 2009

Maxis Broadband...

Hi kawan2....
Ok, hari ni kan cuti tapi aku ttp dtg keje sbb nk settlekan beberapa keje la...
Almaklumlah weekend ada big event akan berlangsung kan...
So agak sibuk lah sikit...
Nways, skrg ni aku nk updated ape yg berlaku sejak beberapa hari yg lepas...


1stly....
Last friday, aku temankan P g Maxis Centre @ PJ Oldtown...
Mula2 aku tanya nk buat ape...then P senyum jer..ishhhhh mcm2lah P ni...
Bila aku pujuk, barulah die ckp die nk amik Maxis Broadband...
Dan die nk tukar his number from prepaid to postpaid...
Hurmmmmm aku x kisah sbb aku akan dapat pakai maxis broadband nti...
huuhuhuhuuuuu...hatiku makin girang. Nti bolehlah updated blog aku tiap2 hari di mana-mana saje yg aku suka...Skrg ni kan tgh ader offer kan...x mahal pun monthly nk bayar...
Cuma tinggal Laptop yer belum beli lagi....P suh aku amik installment, tapi aku ni payah sikit nk berhutang guna credit card....Nti takut terbiasekan....X per, nti pas kawin aku akan guna his PC kat umah dulu, Nti duit dah cukup aku akan beli cash jer...x pyh pening2 kepala fikir pasal berhutang ni kan????


Ok...itu pasal Maxis broadband...Aku mmg x sabar nk pakai...next week giliran aku plak pakai his broadband....huhuuuuhuuuuuu.






2ndly...
Saturday morning P singgah Maxis Centre sbb sim card for his broadband x aktif...
X tatau la ape masalahnya...So, kenelah p tukar sim card die dulu...
Kami sepatutnya kene pegi kenduri kawin si Mein si Sg Besar...Tapi P sibuk suh singgah dulu Maxis sbb die x sabar nk rasmikan broadband die tuh...
Lama gak lah aku tggu P dlm kete...Adalah dlm 1/2 hour macam tuh...
Pas dah settle semuanya, kami gerak ke Sg Besar....P ikut highway PLUS & kuar kat tol Behrang...So, berdasarkan map yg dibagi, aku jadikan rujukan sbb kami x pernah sampai ke Sg. Besar pun....So, aku tgk map tu mmg senang jer nk cari umah pengantin, tapi tup2 jalan punya jalan...last2 tgk signboard dah nk ke Batang Berjuntai...So, P da mula angin sbb dah sesat. Pastu last2 die ckp balik jer lah...Ni dah nk ke Kuala Selangor dah ni...Uhhhhh bosannya. Sampai sakit2 pinggang aku dibuatnya....Then mmg sia2 lah kami ke sana. X jumpa cari umah pengantin. Balik tuh, kami singgah makan kat Secret Recipe @ PJ Oldtown. Perut mmg kelaparan...P makan spagetti Meatball & aku makan ape hari tuh yer..hehehehhheee lupa plak. Pas makan aku hantar P balik umah dulu...Then barulah aku balik kg. Penat betul sabtu lepas...Seharian dalam kete jer...Sampai umah mak aku, terus mandi2 & rehat sambil tgk TV...Pukul 11 lebih baru leh tido...


Huurmmmmm....nti sambung k. Ada lagi nk updated ni...Pasal si Imran yg semakin BULAT & TEMBAM...ntikan photo terkini IMRAN.....