In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

04 March, 2009

Trip To Redang Island...

Hai kawan2....
Nk tanya, korang pernah sampai Redang Island x sebelum ni???
Aku dah 3 kali ke sana...Mmg aku x pernah jemu ke sana...
Last aku pergi tahun 2004...Lama jugak tu kan.
Tahun 2006 pernah lah jugak planning nk pergi ngn P & kawan2 yg lain, tapi xjadi sbb susah sgt nk apply cuti...


So, tahun ni insyallah kami akan ke sana pada June 2009.
Tarikh dah confirm iaitu on 27-29hb Jun 2009.
Kami akan stay @ Redang Pelangi Resort...So far resort tu jer yg menawarkan harga yg berpatutan...Aku dah survey lain2 resort, tapi semuanya agak mahal.
Smlm aku dah siap bayar deposit tuk tour package aku & kawan2 pergi nti...
Setakat ni baru 10 org yg nk join trip yg aku organise ni...pakej yg aku amik utk 3D 2N.
Aku amik pakej snorkeling jer...Kalau nk diving kene ade lesen diving...
Mase tu aku pergi, aku dah bergelar isteri Encik P...Dan aku jugak agak kerisauan takut x leh nk buat aktiviti lasak2 mase tuh.....*agak2 korang kenapa aku x leh lasak-lasak?...huhuhuhuhuuuuu*.
Mesti rugikan kalau g island x leh nk snorkeling...X kan nk duduk jer atas bot tgk org berenang-renang dlm air tu....pastu hanya jadi JURUGAMBAR jer atas bot...uhuks!!!



Tapi x kisahlah ape yg berlaku...Janji aku enjoy di sana nanti. Ni antara gmbr redang island yg sempat aku search dlm googles....Mmg susah nk gambarkan keindahan & kejernihan air lautnya. So, kalau nk tahu keindahan redang island, silalah lawatinya....huhuhuhuhuhuuuu




X sabar nk snorkeling di pulau redang nti...




Jernihkan air lautnya....





Petang2 pas balik snorkeling boleh lepak2 tepi pantai ni....x pun mandi manda.