In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

10 March, 2009

x sempat...

Hello fellas...
Hari ni mata sangat lah mengantuk...Malam tadi sampai umah pukul 1 lebih...
Then tido dlm pukul 2 kot..Ntah lah can't remember sbb badan sgt lah penat & ngantuk...
Pagi tadi aku bangun 6.15 am...Awal kan? Dah lah tido lambat...
Pagi ni aku kene picked up P sbb die malas nk bwk his myvi...
Then aku lah kene jemput P naik my car...


Sampai office, aku breakfast sbb kelaparan tahap cipan...Makan 2 keping roti. Itu pun pukul 11 baru dapat makan...punyalah BZ nk mati....Sambil makan sambil buat keje...
Dalam kepala duk fikir mcm2...serabut betul lah. Aku x sabar nk tggu weekend ni..Nk kasi settle keje2 aku kat office...then bolehlah aku menumpukan perhatian aku pada persiapan kawin aku nti.


Skrg ni, persiapan hampir 80% lah...Aku tgh pening kepala mcm mane nk decorated brg2 hantaran aku nti...Dlm kepala ni mcm2 idea dah kuar..Tapi x sempat2 nk buat. Hurmmmmm petang ni pas balik keje, nk g amik baju nikah P. Then singgah kedai tuk beli reben & bakul2 tuk letak brg2 hantaran aku nti. Ape lg nk tulis ni....mcm blur plak.


Hurmmmmm esok sambung lah...tadi lunch pun pukul 3. Tu pun order McD jer...Aku makan filet o fish...Mmg nk kuar pun x der masa sbb BZ nk mati...isshhhhhhh bosannya...Klah, tu jer kot...esok sambung k...ADIOS !!!