In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

31 March, 2009

Hantaran....

Hantaran from me to P :

Sirih Junjung (Hasil kreatif kak yatie...aku suka sgt)


: Nokia N85 :


: Set of Wallet & Belt :



Set of Perfume ~ Georgio Armani


: Chocolates (Ada Hershey's Kisses, Ferrero Rocher & Toblerone) :




: Buah-buahan :





: Sepasang Kasut kulit :




: Sehelai Polo Shirt & Tie :




: Cheese Cake :



Hantaran from P to Me :




Set of Perfume : Dreaming Tommy Hilfiger





Sacht Handbag, Jam Kristal & Primavera Shoe (Alamak kasut terlindung ngn bunga dip lah)





Sepasang Kain sutera from Terengganu





Sepasang Telekung







Semua hantaran aku telah digubah oleh Cik Hayati a.k.a Kak Yatie....Thank's to her sbb bertungkus lumus siapkan hantaran aku sampai 4.30 pagi...Sirih Junjung plak pagi sabtu sebelum aku akad nikah jam 11 pagi...Nways hasilnya cukup memuaskan hati aku....Aku tersgtlah suka ngn setiap gubahan yg Kak Yatie hasilkan.....
TQ so much......
Nti aku upload lagi photo K.....