In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

09 April, 2008

Alergik la...

Itu aku la...tgh tggu amik ubat...Hmmmmm agak lame aku menunggu. Ingat sekejap jer
Nmpk x tgn aku asyik duk mengaru jer..hahahahahahahah.
X tahan betul la...




Petang tadi x tahu la what happen to me...Abis satu badan gatal2...Mmg merenyam2 betul...Sampai x senang duduk nk wat keje...Rimas betul aku dibuatnyer...

Start merenyam-renyam jam 3.00 petang...Siap tergaru sini tergaru sane...Last2 P tanyer What happen to me?
Then aku ckp jer la bdn aku gatal2..Dunno from where datangnyer...
Aduhhhhhhh x tahan sangat ngn KEGATALAN ini...

Dah la malam ni kene stayback for BP....Aaaaaaa geramnyer...Nape la today plak die nk datang penyakit ni....

Last2 P ajk g klinik untuk check...Yelah die plak x tahan tgk aku tergaru-garu.....Hihhihhihhhihi

Aku pun g klinik n DR ckp aku alergik pada makanan...Emmmmm plak...Sebelum ni aku mmg ader alergik tapi x lah seteruk hari ni....
Nasib baik la x bengkak2 muke den....Hahahahahahaha.

Pas da amik ubat aku singgah MAMAK MURAH kat depan kedai SOH area OLD TOWN tu....
Laparla plak then mkn roti canai jer...
Tgn masih tergaru-garu....Eiiiiix malu betul.Nasib baik la kat klinik tadi x kene inject...
Aku betul2 FOBIA ngn jarum ni....Just amik ubat jer.

Akhirnyer gatal2 tu makin berkurangan selepas aku mkn ubat alergik tuh...
Thank's God...
So, aku stay jgk mlm ni for BP....
Hingga waktu ini aku masih bertahan....
*effaverytoughwoman*

Hmmmm nk balik la sbb da lewat ni. Esok kemungkinan ader temujanji aku n my boss @ Putrajaya.....

K la.... see ya!