In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

11 April, 2008

Merajuk...

Hmmmm semalam P ajk aku g training bowling @ Summit kan?..So v all g la tapi lewat sbb P tgh siapkan slide presentation die...So, aku just tggu la die buat sampai siap...

Suddenly aku dah terLEKA wat keje...Aku tgk jam dah pukul 6.15 ptg...Alamak, janji ngn Aman & Nurul pukul 6.30 ader sane...ish ish ish.So aku terus ckp kat P jom la kite gerak..Nti takut lame plak si Aman tggu kite....Then ntah mcm mane die tertengking aku...

Jap la. Ni x siap lg:-P (dengan muke bengis)

Nape mesti tinggikan suara pada B :- Me (Pastu aku terus tarik muke)

Alaaaa....sorry B, bukan sengaje B :- P

Hmmmm malas la nk pegi training. Kalau P nak pegi, P g la. B boleh balik naik Teksi :- Me

B jgn la mcm ni (sesi memujuk). :- P

(Aku tetap berkeras jgk) Aaaaa B x nak pegila P.Kalau P nk pegi, just go ok :- Me

Dalam pada masam2 muke tu aku sempat jeling kat P...Kesian tgk muke die. P ni kalau die da buat salah pada aku die akan mengeluh cukup panjang....Tu mmg style die...Aku suke tgk muke die time2 mcm tu....hihhhihhhiiiiii...Pastu x abis mcm tu tau....sambung dialog.

B jgn la mcm ni....P x sengaje tinggikan suare pada B...Jgn la amik hati sgt...k syg :- P
(Cube sedaya upaya memujuk aku)

Aku still diam kat tempat aku...x ckp ape2 pun. Muke sgt masam....(ala saje tu, padahal aku berlakon jer depan die. Saje nk tgk care die memujuk aku...Sbbnyer aku da lame x merajuk...Hihihihhihihih)

Last2 aku off kan my PC, aku terus bla...Jalan sorang2 kononnyer nk g tahan Teksi la ni...hahahahaha...Die kejar aku..Sebelum tu aku masuk toilet dulu..Then bile aku kuar tgk P da ader depan pintu ofis..Masih ajk aku pegi sekali...dialog lg

Hantar B balik umah. B x nk pegi training :- Me

Ala B, x mau la mcm ni. B akan buat P ssh hati tau :- P

Dlm hati aku hanye ketawa tgk gelagat P.

Masuk kete aku diam n terus tido.Malas nk layan die...hihihihihihi..Rupe-rupenyer aku tertido betul2...teruk betul.Sedar2 P kejutkan sbb da sampai Summit...Aku mcm mamai terus bangun n kuar kete (lakonan)...Then P pun tegur :

Aikkkkkk merajuk lagi keeeeeee? :- P (sambil tersenyum sinis pada aku. Perli sebenarnyer)

Aku mcm bingung sekejap...Then baru aku realise yg tadi aku mmg merajuk ngn P...(lakonan.Saje jer buat2 mamai. Ingat nk merajuk lagi)

Rupenyer P da tahu.....aku saje je merajuk....KANTOI. So, x jadi nk merajuk lame2....

Aduhhhh terkantoi plak aku...Selalu jadi lakonan aku, hari ni ntah mcm mane die tahu plak...

******************************************************************************************************************