In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

29 April, 2008

Kakak Ayahku dah jadi NENEK!!!

Emmmmm last friday my untie dapat CUCU...baby boy.Sgt cute & montel (adikku la yg cerita kat aku.Aku x sempat tgk lagi)....
Menantu sulong my untie, Kak long Izan bersalin pukul 1.45 pagi @ Hospital Besar Seremban.Kesian die sorang2 kat hospital...Suami die merangkap my cousin boleh balik tido....Ader ke patut?....ish ish ish x patut giler.

Last sunday my mum cerita yg baby tu masuk ICU pagi jumaat sbb ader masalah ngn OTAK die...Doktor ckp kurang oksigen sbb lambat keluar. Baby tu berat die dlm 3.3kg..Da la kak long Izan tuh kecik jer org nyer...Baby die besar betul.Kira jenuh jgk la kak long Izan meneran....

Emmmmm so far baby tuh da semakin stabil, hopely kak long Izan & my cousin Along Azrul akan tabah ngan DUGAAN ini.

Bile aku dgr mcm tuh rase mcm takut plak...Hmmmm now my 2nd sister, ANGAH da pregnant...Wahhhhhh suke betul aku bila dapat tahu.
Die n hubby die mmg la happy sgt2, almaklum la da lebih 1 tahun HONEYMOON....hihhhhihi.
So far die da start MABUK...kesian plak..ASAM x jer sebagai PENEMAN yg SETIA....

Dlm ujung tahun ni aku dpt ANAK BUAH la....wahhhhhh seronoknyer....Jgn my sister bersalin mase MAJLIS aku da la......Silap haribulan aku plak kene bersanding kat HOSPITAL.....hahahahahahaha

P/S: X sabar nk TGGU sama ader my sister pregnant TWIN or NOT.Sbb belah mak aku ader BAKA TWIN.....