In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

15 April, 2008

Mengidam???

Hari ni kan, x tahu ape dah jd pd aku....Jeng jeng jeng...saje wat suspen.... :))

Ish ish ish teruk betul tau...tghari tadi aku x lunch pun sbb masih kenyang...Breakfast makan nasi lemak lauk tempe goreng & telur goreng....Banyak betul lauknyer...That's y la aku kekenyangan sgt2.

Tghari tadi jgk P g hantar kete ku ke workshop...hihihihihhhi *B syg P sgt*. Kene servis walaupun lambat lg nk servis...X tahu sbb ape..Sejak semalam ssh sgt nk start kete tu...selalunyer x macam tu...Aku ni biasela kan.Kalau ader yg x kene kat my mini car...cepat2 mintak tlg P hantar g check kat WAK NAN...(mekanik kegemaran Abah P & P)...kerja tangan yg sgt memuaskan kalau hantar kete kat die...

Opppsss sebenarnye nk cite pasal MENGIDAM....hhiihiihiiii..
Aku la yg mengidam nk mkn JERUK BETIK....hahahhahahahaha...mcm org pregnant plak kan...
X tahu nape jd mcm tu...mmg agak terliur bile mengenangkan JERUK tu.

So, alang2 P kuar g workshop aku pesan la belikan JERUK....tetibe P tegur aku. JERUK???.P x kasi aku mkn jeruk or asam sbb die takut aku kene GASTRIK lg....hiihhihihihi...*P mmg syg B*

So, aku ckp x jd la.(walaupun aku amat teringin utk makan..uhuks!). Aku hanye pesan jambu batu jer...So, lunch tadi hanye mkn jambu batu....sedapnyer...X per la walaupun x dpt mkn jeruk atleast digantikan ngan jambu pun ok jgk....hihhhihhiiiii....

Hari ni nk balik awal sbb byk pakaian ku yg belum dicuci.....so, balik nk cuci baju sambil tgk cite BELLA....(x sabar tgk BELLA jatuhkan Shah n Maknye yg x sedar diri tuh)

K la da pukul 5 la....Aku nk balik...Hari ni balik tumpang aman adlin ramli....kete kat workshop...so, esok confirm g keje naik MOTO.....(agak lame x naik moto ngn P)

Esok aku updated ape yg boleh diupdated.... :P