In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

10 April, 2008

Da ok sikit...

Hmmmmm petang semalam kan aku kene ALERGIK satu badan.

Aaaahhhhhh mmg merimaskan seluruh badan aku. Nway aku tetap stay for BP last nite...Alhamdulilah.

Balik pun da lambat sgt2...Sampai umah da pukul 11.55 malam...Hmmmm ape lagi aku balik terus masak air untuk mandi...Da tengah malam masih nk mandi...Abis nk wat mcm mane sbb da x tahan sgt...Siap campur ngn DETTOL lagi....hahahahahahah...
Pas mandi baru la rase sgt2 LEGA....Then makan ubat yg pelbagai jenis...aduhhh byknyer kene makan ubat & terus aku tido.Mate sangat ngantuk but call P dulu tuk widh GOOD NITE o himmm. Wajib tu for every nite..Hihihhihhhhi

Bangun pagi tadi, da ok sikit dari semalam...Ahhhhh lega rasenyer...Bangun jer terus mandi n bersiap ke office. Sampai ofis punch the card n g breakfast @ MAMAK MURAH...*again?*.Emmmm teringin nak makan nasi lemak piring kat situ. Breakfast ngan P n Abg Nazri...Sambal die pedas plak hari ni...Ahhhhh berpeluh-peluh dibuatnyer.

Masuk jer office aku pun mulekan keje. Today DND minta aku g TEKUN n INSKEN @ Putrajaya utk hantar senarai name pemohon n proposal training 3 hari 2 malam pada mereka.
Aku g ngn Nicole n P jer...
Hmmmm mungkin dalam pukul 1 ni aku kuar, tapi g lunch dulu then baru terus g TEKUN n INSKEN...

Alamak da pukul 1 la beb....K la aku chow dulu..Nti sambung balik...