In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

03 April, 2008

Weekend ni confirm penat...uhuks!

This is contoh warna n design bunga dulang yg P nk hantar pada aku....Tapi baju tu bukan la baju P...Ni contoh jer....Kononnyer nk wat warne ni...So far semuanya dalam pembikinan lagi...Tempah awal2 sbb aku ni takut x der mase nk wat...almaklum la walaupun tggal 8 bulan, (mcm lame lg)...tapi bile fikir balik, dah x lame tu tau....*effa beria-ria sgt*...Ala lantak la ape org nk ckp....Tapi bunga dulangnye masih belum siap lg tau...Yg ni contoh jer...hahahhahahahahaha.
Bukan yg sebenarnyer...nti kalau da siap aku upload tapi lepas MAJLIS la...sbb takut hilang serinya..... :P


Weekend ni confirm aku akan penat sgt...Almaklumla mcm2 hal nk kene bereskan...Ingat weekend ni nk g kursus kawin tapi kene cancel sbb P kene outstation 3 hari di Kuala Selangor....Hahhahahahah...Kesian P. P x kasi aku g sorang2...Emmm ngade2 betul P ni. So, aku mcm biasela kalau 1st week every month aku balik kg tuk bercuti....bestnyer tapi aku rase akan penat sangat...

Esok lepas keje aku akn terus ke umah adikku di Nilai...Singgah jumpe die kejap...Amik brg ngn die..Pastu barula balik Seremban...Sabtu tu my mum ajak g Nilai 3 beli kain langsir n brg2 seperti bunga pahar, cenderahati for guest....(semua tu untuk kenduri aku nti)....X rase awal sgt ke? Ntah la my mum ckp beli awal2 sbb nti x der la pening kepale nk fikir lg...Emmmm ape2 la mak...Aku ikut jer sbb my mum lebih pengalaman.So, far aku da tempah bunga dulang ngn 1 of my bestfriend...Aku tempah untuk aku n p sekali...P tema die warna PURPLE n aku masih x tahu lagi...so, my bestfriend cume wat P punyer dulu...Tema aku mgkin warne ORANGE or GREEN APPLE...Tapi aku nk warne PURPLE.....Tapi P awal2 da amik.....X per la...mane2 la.Malas nk fikir sgt, cume aku masih dalam dilema nk warne yg mane satu......

Hmmmm sabtu tu confirm sampai ptg la jawabnyer aku kat Nilai 3...Biasela my mum kalau dapat g Nilai 3, mcm2 die akan borong...Balik tu aku nk kene kemas my room...Kesian bilik aku tu..Sejak pindah JANUARI lepas ke seremban, bilik aku dijadikan STORE buat sementara waktu...uhuks!...Tu yg balik kali ni aku nk mengemas...Ahad pagi tu seawal pukul 7 pg aku da kene balik PJ sbb pukul 10 pagi ader LEADER'S MEETING & MAJLIS DOA SELAMAT @ OFFICE...So, mmg la penat sgt2...

Aduhhhhh...this month da xder mase nk enjoy2 n bersenang lenang sbb lepas ni terlalu byk keje n office aku akan bertambah-tambah crowded after DND launch our new project this coming SUNDAY....Aku x sabar rasenyer nk tggu reaksi our LEADERS.....Pasti mereka semua akan GEMBIRA n BERLUMBA_LUMBA untuk menjadi 'THE TOP' lepas DND launch this new project...So far aku x leh ckp ape die...just wait n see 1st...

K la, nk balik da ni sbb nk kene singgah PUBLIC BANK untuk bank in kan my cheque n hotel2 cheque....Pastu nk kene g umah kakak angkat aku @ Kota Kemuning, Shah Alam..Aduhhhh agaknyer jem x jalan ke sana...Pasti P tension bile drive waktu 'jem' ni....kesian die...x per la aku la yg drive dulu, balik nti baru P drive home....

Ok guys....See U tomorrow....