In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

08 April, 2008

Mamai...


Sangat MAMAI or MAMUN hari ni...

Bosanbetul la kalau mamai mcm ni...Aku mengantuk sgt2...Malam tadi Bp abis pukul 10.30 malam, tapi all the leaders ader meeting after meeting ngn group dieorang sampai la pukul 11.00 lebih....aku mmg x larat sgt2...

Abis jer BP v all g supper @ satu kedai makan kat area WAREHOUSE...Borak punyer borak v all baru perasan yg dah hampir 1 pagi....
Patutla mate ni makin lame makin berat...
Ahhhhhhhhhhhh.....

Sampai umah tido...sedar2 jam pukul 7.30 pagi...Alamakkkkkk da lambat ni...Ngan baju x iron lg...Aduhhhhh aku kesiangan.

On the way ke office aku sempat tido lg....hahahhahahahah
SANGAT NGANTUK...

Nk balik jap lg...Nk tido puas2 kat umah..Pas tgk cite SINDARELLA aku akan terus tido.....