In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

01 April, 2008

Koleksi from PD

Team BDT ngn persembahannye malam dinner tu....Idea dtg mase tu jgk...Biasela kate BDT...hhhhhihhi

Tgk la tuh....Team JEJAKA menari POCO-POCO...x tahu jadi ape....kelakar betul sbb da jadi lain plak...


Tgk la muke aku tuh...BURUKnyer....mase ni tgh main permainan daripada Team Account....hmmmm ape namenyer yer....Rasenyer 'TIRU MCM SAYA'...kot.ntah la bantai jer la...


Inilah die our CIKGU2 yg ajar menari mlm tuh....Mmg best n terhibur tau...Menari tarian POCO-POCO...best tau...boleh dijadikan salah satu senaman ringan di umah...
Team Management yg mulekan dulu....

Apesal plak si Ikhsan tu saling berpelukan ngn Aman tuh....Aduhhhh dalam kolam plak tuh....

Mr Engku Edman menunjukkan teknik tamparan ala-ala SATRIA BAJA HITAM....


Sempat shopping @ Teluk Kemang ngn yang lain2....Si Nicole tgh mencari pakaian mandinyer sbb die bwk ngam2 jer baju mase tuh....hahahahahaha


Supermodel, ELEYA yg buat2 berani bergambar ngn si ABU...ABU tu bile ngan pompuan die agak jd 'KUCING' sikit...*maksudnyer GATAL...hiihihiii*

Tgk la si DANIA tu...bukan tahu takut ngn 'ABU' tu...aku mule2 takut gak tapi 'ABU' tu ok sebenarnyer...Baik...hhiihihihihhii

Posing dlm apartment...Aku 1 apartment ngan my GM n Nicole...Mase ni tgh tggu P bersiap utk turun main bowling.

Anak Buaya yg duduk diam jer...mulutnyer diikat takut die gigit kiteorg...Eiiiiii mule2 geli tau nk pegang tapi bile pegang x der la ape sgt pun....P keje die amik gambar aku jer...Sbb die mmg x suke bergambar....Die selalu ckp nti pecah CAMERA tu sbb die HENSEM sgt....ahaks!

Tgh LUNCH @ Coastline Cafe...

Pemandangan dari Apartment Aku....Gayat mase ni sbb tinggi sgt apartment die ...ahaks!

Dania yg baru lepas berendam ngn PAPA die dlm swimming pool.....Emmmmm Nia mmg suke swimming....Tgk la muke TOYA Nia.....tapi ttp maintain cute n comel.....

Masa ni Nia mengamuk-gamuk sbb nk pegang bola bowling....Die ingat ringan agaknyer bola tu?....Mcm2 la anak si MIDI ni....Kesian PAPA n IBU die....


My Boss tgh syok menyanyi ngan Nazri & Ikhsan sambil diperhatikan oleh anak kesayangan die....Lagu ape ye? Rasenyer lagu Alleycat kot...Ala ala acapella...

Tgnku yg lebam2 gara2 main bola pantai...Biasela da lame x main kan...hahahahaha..tu la manje sgt...x pun tgnku mmg sensitif....huhuhuuhuuuuu.


Team aku menang mase ni....hahahahhahahaha....Aku sorang je perempuan dlm team aku..Yg lain2 malu kot nk main...*agaknyer la*.Team sebelah lg tu hanye nicole jer perempuan...So both of us selalu diback up oleh lelaki2 GAGAH WORLDWELLNESS.....hhhhiihhiiiiiii

Abg Nazri kecewa sbb SERVE die out plak....Anyway Abg Nazri mmg best..Sbb menyelamatkan bola yg tersangkut atas pokok kelapa....

Pemandangan dari apartment aku....Waktu ni nk kuar g main bowling kot...

P tgh menikmati nasi lemak n air kelapa di tepi pantai....Mmg x heran langsung bile aku amik gambar die....

Apesal si Nicole tuh???P tu mmg tgh lapar, pasal tu la x layan sgt aku amik gambar die....Mase ni sambil minum air kelape sambil menikmati udara tepi pantai...Ramai yg mandi manda kat Teluk Kemang mase ni...X panas ke dieorg tu...X terbakar kulit dieorng tu....Emmmm tapi kalau da mandi mmg x ingat da semua tu...Aku plak x leh join sbb tgh period....uhuks!

Burung ni cute sgt n bulunyer cantik...Pastu terlalu JINAK...mcm nk bwk balik jer.Konon la tu nk bela, tapi ader ke masenye....hihhhhhhiiii


DANIA yg comellllllll...Belakang tu aku nyer CEO n anak bongsu die, NASHMAN.Mase ni masing2 tgh syok tgk Ostrich berlumba...

Engku Eleya Edora Engku Edman tgh menunggang Ostrich...mcm takut2 tu...Aku x tunggang sbb takut....ahaks!.Ramai gak yg tunggang..sape yer...Ahhhhh midi, anak untie christina, anak2 En Wan..Yg lain2 semua GAYAT...hahahahahahahha.Termasuk la aku sendiri

Perlumbaan Ostrich....Mmg laju tau ostrich tu berlari..X silap aku die boleh mencapai kelajuan 70km/jam...So amcm? X nak try ke???

Bergambar ngn si ABU...Beruk yg comel n TAMPAN....Makanan kegemaran die Ais Krim perisa DURIAN...

Ngn ostrich...Muke cam takut2..Yelah aku takut si ostrich tu patuk kepala aku...hahahahahah

BURUNG KASAWARI ygPOYO POYO sbb menerima lawatan RASMI dr ROMBONGAN WARGAKEJE WORLDWELLNESS ....