In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

16 April, 2008

Hanya Kenangan...

Gambar atas tu mase GALA CONVENTION last year @ 1st World Hotel, G/Highlands...Emmmm temanya 60 an...Aduhhh lagi pening nk pakai ape tau...
Tapi jumpe jgk la, atas pertolongan P jgk la..Die yg tolong pilihkan mane yg sesuai ngn aku...Thank's P.
V all kene wat persembahan pembukaan plak tuh...Aduhhhh v all practice dalam mase 1 bln lebih kot, siap menyanyi lagu2 60 an & kene menari ala-ala 60 an jgk tau....kene menyanyi 6 buah lagu2 60 an....rotate la.
Mule2 mmg kaku la tapi bile da selalu buat x lah kaku sgt....
Nmpknye setakat tahun ni jer aku boleh pakai mcm tu, starting next year da x boleh nak join semua2 ni sbb da bergelar isteri org kan...kenela jage sikit.hahahahahahahha....
So, bolehla aku jadikan kenangan bile time da tua2 nti....hihhiihhihhiii...

Cube teka yg mane satu aku.....hihhhihhiii
yg rambut putih tu la...Emmmm teringat kenangan mase STAFF RETREAT @ IMPIANA, CHERATING last 2 year....Tema mlm tu 70's Nite...
Mule2 aku mmg x der idea langsung nk pakai ape tau, then aku g survey custume @ Sri Hartamas...pilih punye pilih, akhirnye aku jumpe jgk..Itu pun P yg tolong pilihkan...
& paling x sangke aku menang RATU 70's....Lagila x sangke...x tahu la ape yg buatkan aku terpilih...Setahu aku mlm tu ade ramai gak la pakai lg vogue dr aku....termasuk la Ona, Marina, Kak Zila, Vivian, Shakinah, Zoe, Agnes, Aida & ramaila yg very vogue.....tapi tu lah
mgkin aku very lucky kot mlm tuh....hahahahahahahahaaaaa.